سایت نمایشگاهی فارس دروازه گردشگری پارس

  مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی به همراه ششمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی قهوه،دمنوش ها و صنایع وابسته از امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس آغاز به کار کرد.

 منصوره خسروبیگ راستین آنلاین: علی فرهادی افزود: گردشگری و صنایع دستی دو حوزه مستقل اما مکمل و گره خورده در یکدیگر هستند، به سان دو بال یک پرنده که می توانند اقتصاد و فرهنگ یک کشور رابه حرکت در آورند.

او با بیان اینکه این عناوین نمایشگاهی در مساحت پانزده هزار متری سالن های حافظ،سرو،بهار، نرگس و ملاصدرا برپاست، ادامه داد:توفیق و پیشرفت حوزه های صنایع دستی و گردشگری مستقیما در رشد و توسعه دیگری اثر می گذارد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: از ویژگی های بارز هر دو، ماهیت فرهنگی و هنری این حوزه می باشد که معرف فرهنگ، هنر و تاریخ کشور ها و ملت ها هستند و تاثیر مستقیم در مبادلات و ارتباطات فرهنگی ملت ها دارند،این خصوصیت در کنار جایگاه و نقش این دو صنعت در اقتصاد، تولید،اشتغال زایی، رشد تولید ناخالص ملی وکسب در آمد های ارزی بر اهمیت و جایگاه این دو صنعت می افزاید.

فرهادی با بیان اینکه 194 شرکت کننده در این نمایشگاه ها حضور دارند، ادامه داد: فعالان گردشگری و صنایع دستی از 27 استان کشور در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی این دوره حضور دارند که از این جهت یک حضور قابل توجه است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: نمایشگاه قهوه و صنایع وابسته هم با حضور 35 شرکت کننده از استان های فارس،تهران،قم،البرز،آذربایجان شرقی و کرمانشاه در سالن سرو و بهار سایت نمایشگاهی فارس برگزار می شود مهندس فرهادی اضافه کرد: قهوه و محصولات فراوری، تجهیزات و ماشین آلات کافه و رستوران و معرفی انواع نوشیدنی ها و دمنوش ها عمده زمینه فعالیت مشارکت کنندگان است.

او بیان کرد: علاقه مندان تا روز جمعه بیست و سوم دی ماه فرصت دارند،پس از دریافت بلیط از وبگاه شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به ادرس www.farsfair.ir از این عناوین نمایشگاهی بازدید کنند.        

انتهای پیام /  108
191 کلیک ها  سه شنبه, 20 دی 1401 16:53
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا