سهامداری شهرداری در شرکت نمایشگاه‌های فارس

 شهردار شیراز با تاکید بر اینکه شهرداری این کلانشهر باید سهامدار شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس شود، گفت: در همین راستا به زودی لایحه‌ای را تقدیم شورا می‌کنیم تا این اتفاق بزرگ رخ دهد.


محمدحسن اسدی شنبه ۲۴ دیماه در دیدار با مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس بیان کرد: در تمام دنیا سایت‌های نمایشگاهی محلی برای اتفاقات بزرگ اقتصادی هستند و به همین دلیل باید مورد توجه همه مسئولان و کارگزاران قرار بگیرد.


او افزود: جایگاه نمایشگاه‌های بین‌المللی اینقدر در جهان مهم است که مهمترین رویداد بعد از جام جهانی، همین برگزاری نمایشگاه‌ها در اکثر کشورهای پیشرفته است.


شهردار شیراز همچنین خاطرنشان کرد: اعتقاد بنده همیشه بر این بوده که شهرداری شیراز باید سهامدار شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس شود و در همین راستا به زودی لایحه‌ای را تقدیم شورا می‌کنیم تا این اتفاق بزرگ رخ دهد.


اسدی ادامه داد: با سهامدار شدن شهرداری شیراز در سایت نمایشگاهی فارس ضمن اینکه به نوعی مردم سهامدار این مجموعه هستند، طرح‌های توسعه نمایشگاه هم شتاب می‌گیرد و بسیاری از موانع توسعه مجموعه نمایشگاه برداشته می‌شود.


او عنوان کرد: با توجه به اینکه توسعه شهر شیراز به سمت شمال غرب است و نمایشگاه هم در این نقطه قرار دارد، این امر یک سرمایه گذاری مهم برای شهرداری و مردم است.


شهردار شیراز با بیان اینکه باید تردد مردم به سایت نمایشگاهی فارس باید با سهولت انجام شود، گفت: طرح توسعه مترو تا ایستگاه راه‌آهن است، در کنار مجتمع تجاری خلیج فارس ایستگاهی قرار داده می‌شود و برای مابقی مسیر تا نمایشگاه را می‌توان از طریق سرمایه گذار در بخش خصوصی اجرایی کرد.


اسدی راجع به حمل و نقل اتوبوس هم گفت: از نمایشگاه گردشگری اتوبوس‌هایی ویژه انتقال علاقه مندان به بازدید از نمایشگاه اختصاص یافت که از این به بعد به فراخور برگزاری نمایشگاه‌ها و به درخواست مجموعه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس خطوط ویژهوای را تخصیص خواهیم داد تا تردد مردم به راحتی انجام شود.


او به حوزه تعامل تبلیغاتی بین شهرداری و سایت نمایشگاهی فارس هم اشاره کرد و گفت: میپتوان طی توافق دو طرفه مدل‌های تبلیغاتی مختلفی را ارائه کرد، از این پس رویکرد شهرداری یک رویکرد همکاری در این حوزه خواهد بود.


شهردار شیراز گفت: با شیوه‌های مختلف و مناسب شکل اطلاع رسانی و استفاده از تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر را برای شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان رفع حواهیم کرد.


اسدی؛ آینده همکاری دو مجموعه را روشن توصیف کرد و ادامه داد: نمایشگاه فرصت خیلی خوب برای رویدادهای اقتصادی و سرمایه گذاری است، موزه و ویترینی برای جذب سرمایه گذاران است، چرا که جذب سرمایه گذار از اهداف شورا و شهرداری است و تعامل دو طرفه با نمایشگاه هم برای شورا و هم شهرداری نوید روزهای خوب را خواهد داد.


او بیان کرد: این قدر ظرفیت در شهر وجود دارد که اگر بخواهیم شهر را متحول کنیم باید ثباتی رو مهیا کنیم که بخش خصوصی مانند همین نمایشگاه بین‌المللی فارس به راحتی به فعالیت خود ادامه بدهد
اسدی اضافه کرد: نمایشگاه؛ مرکزی برای جذب سرمایه گذار از خارج از استان، کشورهای حاشیه خلیج فارس و سایر دنیا است و همه دستگاه ها وظیفه دارند به این مجموعه‌ کمک کنند.


مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس ضمن بیان گزارش از وضعیت و برنامه‌های در دست اقدام شرکت نمایشگاهها، با تاکید بر زمینه مشارکت و تعامل شهرداری و نمایشگاه‌ها و اشاره به مصادیق عینی و میدانی موجود مانند اجرای طرح توسعه زیر ساختی،تسهیلات حمل و نقل برای ایاب و ذهاب مردم به نمایشگاه، تبلیغات و اطلاع رسانی و...، خواهان تعامل و حمایت شهرداری برای ارائه خدمات بیشتر و مطلوبتر به مردم و کمک به رشد صنعت، اقتصاد، تولید و تجارت استان و کشور شد.
علی فرهادی گفت: قطعا این رویکرد مثبت از طرف شهردار محترم نشان از درایت، تخصص و تجربه است که می‌تواند در آینده در حوزه‌های مختلف ملموس باشد.

انتهای پیام /  108
325 کلیک ها  شنبه, 24 دی 1401 18:56
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا