نمایشگاه های ضیافت رمضان و فروش بهاره در شیراز آغاز به کار کردند

  مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: نمایشگاه فروش بهاره و «ضیافت رمضان» از 23 اسفند ماه در سایت نمایشگاهی فارس در شهرک «گلستان» شیراز آغاز به کار کرده است و علاقمندان می توانند تا 27 اسفند ماه از ساعت 10 تا 20 از این نمایشگاه ها بازدید…

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:محسن نهاوندی، امروز سه 23 اسفند از آغاز به کار نمایشگاه های فروش بهاره و «ضیافت رمضان» در شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه فروش بهاره و «ضیافت رمضان» از 23 اسفند ماه در سایت نمایشگاهی فارس در شهرک «گلستان» شیراز آغاز به کار کرده است و علاقمندان می توانند تا 27 اسفند ماه از ساعت 10 تا 20 از این نمایشگاه ها بازدید کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: این نمایشگاه ها در مساحتی به وسعت پنج هزار متر مربع و در سالن های سرو، نرگس و بهار و با حضور 120 شرکت کننده برپا شده اند.
وی اضافه کرد: خرید اقلام ضروری عید نوروز با قیمت مناسب تر و با تنوع بیشتر از اهداف برگزاری این 2 عنوان نمایشگاهی به شمار می رود و با توجه به قرار داشتن در آستانه شروع ماه مبارک رمضان، عرضه محصولات فرهنگی و اجناس ضروری ماه مبارک رمضان هم در این نمایشگاه ها به انجام می رسد.
نهاوندی گفت: شرکت کننده های حاضر در این نمایشگاه در زمینه های صنایع غذایی، پوشاک، خشکبار، شیرینی و هفت سین، کتاب و ... فعالیت می کنند. 

انتهای پیام /  108
396 کلیک ها  چهارشنبه, 24 اسفند 1401 08:02
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا