هفته دولت ۷۳ پروژه بخش کشاورزی در فارس افتتاح می‌شود

هفته دولت ۷۳ پروژه بخش کشاورزی در فارس افتتاح می‌شود
   
هفته دولت ۷۳ پروژه بخش کشاورزی در فارس افتتاح می‌شود |||| ||||

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: همزمان با هفته دولت بهره‌برداری از ۷۳ پروژه در بخش کشاورزی این استان با اعتبار ۴۸۸۰ میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال، آغاز می‌شود.

 
به گزارش راستین آنلاین احمد طمراسی دوشنبه یکم شهریورماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از طرح‌های مذکور ۴۹ مورد اشتغالزا و مابقی عمرانی است، عنوان کرد: افتتاح این پروژه‌ها منتج به اشتغالزایی ۵۲۹ نفر و بهره مندی ۴۱۶۴ خانوار خواهد شد.
 
به گفته او، طرح‌های اشتغالزای قابل افتتاح در این ایام با اعتباری بالغ بر ۴۳۳۲ میلیارد ریال و در زمینه‌های تولیدات گیاهی، تولیدات دامی و صنایع تبدیلی و غذایی وشیلات هستند.
 
طمراسی با بیان اینکه هشت طرح عمرانی در زمینه آب و خاک و امور فنی و مهندسی گشایش خواهد یافت، افزود: طرح‌های مذکور شامل یک طرح در زمینه آبیاری نوین در قالب ۲۲ پروژه با اعتباری بالغ بر یک صد میلیارد ریال و بهره مندی ۴۷ خانوار و هفت طرح سازه ای با اعتباری بالغ بر ۷۹ میلیارد ریال و بهره مندی ۲۲۸۳ خانوار خواهد بود.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به طرح‌های قابل افتتاح دستگاه‌های وابسته نیز گفت: ۱۱ پروژه با اعتباری بیش از ۱۸۹ میلیارد ریال در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری و پنج طرح با اعتباری بالغ بر ۱۸۸ میلیارد ریال در بخش عشایر به بهره برداری خواهد رسید.
 
طمراسی خاطرنشان کرد: دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران با حفظ پروتکل‌های بهداشتی، حضور مسئولین این سازمان در برنامه‌های ویژه بزرگداشت هفته دولت در رسانه ملی و سایر رسانه‌ها و شرکت در میزگردهای تخصصی، ملاقات چهره به چهره با ذی نفعان سازمان از دیگر برنام‌ های این هفته است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
467 کلیک ها  دوشنبه, 01 شهریور 1400 10:56
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا