فعالین صنایع دستی و کارگران ساختمانی از چتر حمایتی بیمه بهرمند

فعالین صنایع دستی و کارگران ساختمانی از چتر حمایتی بیمه بهرمند
   
فعالین صنایع دستی و کارگران ساختمانی از چتر حمایتی بیمه بهرمند |||| ||||

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: حمایت بیمه‌ای از فعالین صنایع دستی و استادان و هنرمندان این حوزه و همچنین کارگران ساختمانی امری ضروری است که در نهایت به توسعه صنعت گردشگری و اقتصاد منجر خواهد شد.

 
به گزارش راستین آنلاین سهراب مختاری چهارشنبه در آیین افتتاح مرکز کارآفرینی هنرمندان صنایع دستی سونر به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید اشاره کرد و گفت: در سیاستگذاری حوزه اشتغال ضروری است که از فعالین عرصه تولید صنایع دستی و استانداران این بخش همانند قالی‌بافان و یا در حوزه‌های دیگر ازجمله کارگران ساختمانی از نظر پوشش بیمه‌ای به نوعی که امکان آن وجود داشته باشد حمایت شوند.
 
تعداد دفاتر کارآفرینی در فارس 7 برابر شده است
 
وی اظهار داشت: اعتبارات خوبی از محل تسهیلات مشاغل روستایی و عشایری برای توسعه صنایع دستی اختصاص پیدا کرده که تا حدودی برای حفظ وضعیت موجود گره‌گشا بوده است.
سهراب مختاری افزود: با هدف ایجاد بستری برای توسعه کارآفرینی در این استان،دفاتر کارآفرینی از ۴ به ۲۹ مورد افزایش پیدا کرده است.
وی با بیان این مطلب که برای ایجاد اشتغال باید روحیه کارآفرینی را در جامعه تقویت کرد،گفت: امروز مرکز کارآفرینی جدیدی در حوزه صنایع دستی در شیراز با همت بخش خصوصی و حمایت های دولت با حدود ۷ میلیارد تومان اعتبار با هزار و 400 مترمربع زیربنا در شیراز تاسیس شد.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس بیان کرد: با ایجاد این مجموعه برای جوانان جویای کار با توانمند سازی آنها اشتغالزایی شده و این مجموعه از بخش هایی مانند مشاوره ،آموزش، مهارت آموزی،تولید ،عرضه و صادرات محصولات صنایع دستی تشکیل شده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
296 کلیک ها  چهارشنبه, 29 بهمن 1399 19:00
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا