بار مسولیت مسولین فارس در حوزه فرهنگ و هنر سنگین است

بار مسولیت مسولین فارس در حوزه فرهنگ و هنر  سنگین است
   
بار مسولیت مسولین فارس در حوزه فرهنگ و هنر  سنگین است |||| ||||

معاون امور حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز چهارشنبه 17 آذر در آئین تودیع و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان به اینکه  باید تعامل با اهالی هنر و فرهنگ و رسانه سرلوحه کار مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد، گفت : غنای فرهنگ و هنر و تاریخ در فارس چند سر و گردن از سایر استان‌ها جلوتر است و لذا این بار مسئولیت هر مسئول فرهنگی را سنگین می‌کند.

 به گزارش راستین انلاین سیدمحمدهاشمی افزود : مدیرکل فرهنگ اگرچه به حسب باطن اختیارات محدودی دارد اما در اذهان و انظار متولی فرهنگی استان محسوب می‌شود.

او  با بیان اینکه وزارت ارشاد تلاش می‌کند که تلاش‌ها و واقعیت‌ها را به هم نزدیک کند، گفت: در سطح ملی با ایجاد یک قرارگاه فرهنگی اتفاق را از بالا مهندسی می‌کنیم تا یک همگرایی معنا دار، تداوم یابد.

هاشمی  با تاکید بر اینکه مدیرکل جدید نباید فراموش کند که خادم فرهنگ و هنر در فارس خواهد شد، افزود: ما در دولت مردمی و انقلابی خدمت می‌کنیم و وامدار هیچ گروه و جریانی نیستیم.

معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: مردم به این دولت تحت عنوان دولت مردمی و انقلابی رای دادند و از این‌که آرمان‌های انقلاب را سر دست بگیرید، هیچ لکنتی نداشته باشید و ما هم به جد از شما حمایت خواهیم کرد.

هاشمی عنوان کرد: معتقدیم فرهنگ پیشران پیشرفت کشور است و کار باید به گروهها و هسته‌های مردمی در عرصه‌های مختلف سپرده شود.

او با بیان این‌که چارچوب ما معلوم است و برای حفظ از آرمان‌ها آمده‌ایم، گفت: به عنوان مثال؛ برگزاری مراسم‌های بزرگداشت بزرگانی چون؛ فردوسی و ملاصدرا از افتخارات ماست.

معاون امور حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استفاده حداکثری مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با سعه صدر، مناعت طبع و بلندنظری از ظرفیت این اداره کل را خواستار شد و خطاب به وی، عنوان کرد: با ایجاد حسن تعامل و برادری این مسیر را پیش ببرید.

او در پایان گفت: سرمایه انسانی برای تحول است و این جابجایی‌ها برای ایجاد تنوع و ایجاد شور و اشتیاق است تا تحولات با سرعت بیشتری انجام شود.

 در این مراسم ضمن تقدیر از صابر سهرابی؛ مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، حمیدرضا قانعی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
641 کلیک ها  چهارشنبه, 17 آذر 1400 13:35
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا