مجموعه شعرجدیدمینو منتشرشد 

مجموعه شعرجدیدمینو منتشرشد 
   
مجموعه شعرجدیدمینو منتشرشد  |||| ||||

  پنجمین مجموعه شعر از سروده های پیشکسوت فرهنگ و هنر آباده به چاپ رسید . 

 رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی آباده بابیان اینکه : فرهنگ زبان گویای تمام جوامع بشری است و این عنوان تنها نشانه ای است که می توان اهل خرد و اندیشه را شناخت و به سایر اقشار جامعه معرفی نمودافزود: نقش پیشکسوتان حوزه ی فرهنگ به خصوص نویسندگان گرانقدر فعال در این عرصه را باعث افتخار و رونق بیش از پیش فعالیت های فرهنگی در شهرستان است.

 

هادی فرخی از جمله افتخارات حوزه ی فرهنگ در شهرستان آباده وجود پیشکسوتان و نویسندگان برتر در این عرصه است که رونق و پیشرفت بیش از پیش فعالیت های فرهنگی را در شهرستان نمایان می سازد . 

 

وی افزود : به لطف خداوند مهربان همه ساله شاهد رونمایی از کتاب های مولفین شهرستان در حوزه های مختلف بوده ایم ، سکینه سبیلی شاعر و نویسنده پیشکسوت شهرستان مجوعه شعر آغازی دیگر را به علاقه مندان و فعالان حوزه فرهنگ عرضه داشته که برای این پیشکسوت عزیز و گرانقدر آرزوی موفقیت و بهروزی داریم . 
 گفتنی است سکینه سبیلی تخلص به ( مینو ) متولد 1323 و بازنشسته فرهنگی در شهرستان آباده می باشد که در انجمن شعر شهریار و داستان نویسان نون و القلم عضو و فعالیت دارد، در دوران بعد از بازنشستگی با حضور در محافل ادبی مرکز فرزانگان خرد و همچنین فعالیت های ورزشی همچون کوهنوردی سعی کرده تا با فضای بیرون و مردم ارتباط بیشتری برقرار داشته که حاصل آن آثاری است که در مجموعه های داستان و شعر به رشته تحریرآورده.  
سکینه سبیلی شاعر و نویسنده پیشکسوت شهرستان آباده گفت : خدای بزرگ را شاکرم که توانستم پنجمین اثر خود را در حوزه ی شعر و ادب به چاپ برسانم و در مجموع دهمین اثر اینجانب در عرصه ی چاپ کتاب است . 
وی در ادامه بیان داشت : تاکنون 5 کتاب داستان به نام های رخ فروز ، مینو ، فراز و فرود ، مادر هشت ساله ، یک سال با مریم و 5 مجموعه شعر به نام های کمی زندگی ، شمیم باران ، در آغوش خدا ، غنچه های آرزو و آغاز دیگر را چاپ و به جامعه ی فرهنگ و ادب تقدیم کرده ام . 
بانوی پیشکسوت فرهنگی آباده در ادامه افزود : بنده در راه پر فراز و نشیب فرهنگ و ادب تنها نبودم و در این جا از زحمات همسر و فرزندانم که من را در همه حالا حمایت و همراهی نمودند صمیمانه تشکر می کنم ، از ریاست و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که همیشه پشتوانه ی خوبی برای اهالی فرهنگ و هنر هستند نیز کمال تشکر و قدردانی را دارم .
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1140 کلیک ها  سه شنبه, 29 تیر 1400 09:06
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا