مهلت یک هفته‌ای متقاضیان تسهیلات تحفه برای رفع نواقص

مهلت یک هفته‌ای متقاضیان تسهیلات تحفه برای رفع نواقص
   
مهلت یک هفته‌ای متقاضیان تسهیلات تحفه برای رفع نواقص |||| ||||

متقاضیان تسهیلات حمایتی فرهنگ و هنر (تحفه) برای رفع نواقص خود، بر اساس مهلت یک هفته‌ای نسبت به رفع نواقص اقدام فوری کنند.

به گزارش راستین آنلاین  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: متقاضیان تسهیلات حمایتی فرهنگ و هنر (تحفه) برای رفع نواقص خود، هر چه سریعتر در سامانه مربوط وارد شوند و بر اساس مهلت یک هفته‌ای که داده شده است، نسبت به رفع نواقص اقدام فوری کنند.

صابر سهرابی افزود:کارگروه استانی موضوع درخواست متقاضیان و ثبت نام کنندگان وام تحفه (تسهیلات حمایتی فرهنگ و هنر) را در چندین نوبت بررسی کرده است.

وی بیان کرد: در این جلسه ها، اعضای شورا ضمن تایید بسیاری از تقاضا‌ها و ارجاع آن به مراحل بعد، با بسیاری از تقاضا‌های ناقص و یا دارای اشکال در پرونده روبرو شدندکه لازمه ادامه رسیدگی به این پرونده‌ها این است که متقاضی به صفحه سامانه تحفه مراجعه و پس از رفع نواقص نسبت به ارسال مجدد آن به دبیرخانه استانی اقدام کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: بر همین اساس تعداد زیادی از متقاضیان با وجود اعلام نواقص و اشکال‌های موجود در درخواست، متاسفانه نسبت به ویرایش و رفع اشکال اقدام ننموده اند. همین امر باعث شده تا امکان رسیدگی به تقاضا‌های جدید فراهم نشود.

سهرابی بیان داشت: به همه متقاضیان در سامانه تحفه به مدت یک هفته از تاریخ انتشار این خبر مهلت داده می‌شود، ضمن مراجعه به سامانه تحفه و رویت آخرین وضعیت تقاضای خود، نسبت به رفع نواقص و بارگزاری موارد خواسته اقدام نمایند تا در گام بعدی امکان بررسی و اظهار نظر در جلسه‌های آتی شورای استانی فراهم شود و بدیهی است پس ازمهلت اعلام شده، درخواست متقاضیانی که نسبت به تکمیل تقاضای خود همکاری نکردده اند از چرخه بررسی خارج می‌شود و شورای استانی نسبت به بررسی تقاضا‌هایی اقدام خواهد کرد که تا بدین لحظه مورد بررسی قرار نگرفته اند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
688 کلیک ها  پنج شنبه, 09 ارديبهشت 1400 14:31
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا