موانع پرداخت تسهیلات تحفه بررسی و رفع می شود

موانع پرداخت تسهیلات تحفه بررسی و رفع می شود
   
موانع پرداخت تسهیلات تحفه بررسی و رفع می شود |||| ||||

در نشست صمیمانه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با مدیر صندوق کارآفرینی امید استان بر هم افزایی و پشتیبانی ارائه تسهیلات تحفه به اهالی فرهنگ و هنر و بررسی و رفع موانعی که در این دوران کرونا هنرمندان و فرهنگوران بیشتر از دیگر اقشار تحمل کرده اند، تاکید شد.

به گزارش راستین آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، صابر سهرابی با بیان اینکه حوزه فرهنگ، ادب و هنر استان برای بنیادهای مالی و حمایتی در راستاری اهداف وزارت فرهنگ و ارشاد تمام تلاش خود را به منظور خبر رسانی و جذب داشته است، گفت: در سامانه تحفه به عنوان متقاضی تسهیلات در همه حوزه های فرهنگی و هنری ثبت نام داشته ایم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: باید اهالی فرهنگ و هنر را به گونه ای دیگر دید، اهالی فرهنگ و هنر در این دوران کرونا مشکلاتی را بیشتر از دیگر اقشار تحمل کرده اند که نیازمند راهبری و پشتیبانی هستند که این هم افزایی بین این اداره کل و بانک امید می تواند نقش موثری داشته باشد تا کارها در بهترین شرایط انجام پذیرد.

سهرابی اظهار داشت: بانک امید تا به امروز تلاشهای زیادی در ارتباط با اشتغال زایی داشته که می توان در این دوران با هماهنگی از پیش تعیین شده، برای حوزه های فرهنگ و هنر نیز حمایت های لازم را تعریف کرد، و امیدواریم تا هنرمندان و فرهنگوران استان فارس به دور از سخت گیری های اداری و بانکی بتوانند در آرامش به تسهیلات دست پیدا کنند و با همراهی مدیران صندوق کارآفرینی امید استان،  راهکارهایی را برای سهولت در روند کار بهینه سازی کنند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان نیز در ادامه با تشکر و قدردانی از حضور در جمع اهالی فرهنگ و هنر، تاکید داشت: صندوق کارآفرین هنر در حوزه مد و لباس در سالهای گذشته در این مورد حمایتهایی را از اهالی فرهنگ و هنر داشته و این مایه خرسندی بوده است.

بهرام لطیفی گفت: این نهاد حمایتی برای کسب و کارهای خرد و کوچک راه هایی عالی و با اهمیتی در نظر گرفته و تفاهم نامه هایی را برای اشتغال پایدار داشته است که در این نگاه نیز با افتخار در حوزه های فرهنگ و هنر توانسته با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در کنار اهالی فرهنگ، ادب وهنر باشد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان فارس خاطر نشان کرد: با اهمیت به فرهنگ می توانیم فقر فرهنگی و به دنبال آن فقر اقتصادی را ریشه کن کرده و در فضایی با تعالی فرهنگ پیشرو باشیم، در این طرح سه گروه تسهیلات برنامه ریزی شده که از حمایتی (برای آسیب دیدگان کرونا) و ایجادی (برای پیشرفتها ) و توسعه ای (برای توسعه در بخش های مختلف) در نظر گرفته شود و با شش ماه استراحت و سود چهار درصد و بازپرداخت پنج ساله خواهد بود و در راه خدمات بهتر با همکاران تمام استان مقدمات کار فراهم شده و هماهنگی لازم صورت گرفته است و پس از تایید در کارگروه تخصصی و ارجاع به بانک در اسرع وقت مسیر اعطای تسهیلات دنبال خواهد شد و بهنتر است تا اداره کل فرهنگ و ارشاد نیز نماینده ای را برای ارتباط با مدیران ارشد بانک معرفی تا در کارگروه تخصصی بتوان مشکلات احتمالی برای امور اداری و پرداخت تسهیلات را مرتفع سازیم.

در این نشست غلامرضا یوسفی معاون اداری مالی، بهروز مرامی معاون هنری و سینمایی و همچنین احمد رضا نداف رییس گروه قرآن و عترت بر شرایط سخت امروز اهالی فرهنگ و هنر اشاره کرده و خواستار همراهی و حمایت از این حوزه و اهالی این حوزه بودند که نشان از نگاه متعالی بزرگان بانک امید و کارمندان خدوم این عزیزان خواهد بود و در پایان صابر سهرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز اظهار امیدواری کرد تا بتوان با حمایت از گروه های فرهنگی و هنری استان فارس، جایگاهی رفیع در حمایت از این اقشار آسیب دیده و قدمهای موثری برداشته شود.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
856 کلیک ها  دوشنبه, 29 دی 1399 20:00
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا