داوری سی و یکمین جشنواره تئاتر فارس آغاز شد

سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی فارس پس از داوری ۱۵ اثر راه یافته به بخش نهایی در روز پنجشنبه ۴ دی ماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

 
به گزارش راستین آنلاین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در دیدار با اعضای انجمن هنرهای نمایشی فارس و هنرمندان فعال با بیان اینکه وضعیت همه‌گیری کرونا بر تمام ارکان زندگی مردم جهان تاثیر گذاشته است، گفت: در این میان فرهنگ و ‌هنر بیش از هر بخش دیگری با مشکلات مختلف روبه‌رو شده است. گفت: اختتامیه جشنواره تئاتر استان فارس در ۴ دی ماه برگزارمی شود.
 
او با قدردانی از شورای سیاست گذاری جشنواره تئاتر استانی و انجمن هنر‌های نمایشی فارس که از زمان انتشار فراخوان در شهریور ۹۹ تا کنون مشغول فعالیت هستند، افزود: جشنواره تئاتر استانی فارس یکی از قدیمی‌ترین و پرشورترین جشنواره‌های هنری فارس است که امسال سی و یکمین دوره آن در حال برگزاری است که به دلیل وضعیت قرمز در اکثر مناطق استان فارس جشنواره امسال بصورت مجازی میزبان گروه‌های نمایشی استان فارس بوده است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با قدردانی از هیئت انتخاب آثار متشکل از منوچهر محسنی، جمشید طاهریان، مجتبی حسینی قیری، سیامک کمالی و همچنین فخری امامی، مهری منصوری و بصیرت اکبری بازبین‌های جشنواره و نوید جعفری به عنوان ناظر بازبینی که با دقت نظر ۳۵ اثر ارسالی را مشاهده کردند به معرفی هیأت داوران پرداخت.
 
سهرابی در ادامه افزود: زاوش تقوایی، حسین قهرمانی، دانیال نفریان و سعیدرضا خوش شانس به عنوان داور نهایی و نوید جعفری از هنرمندان با سابقه تئاتر به عنوان ناظر در هیأت داوری حضور دارند.
 
سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی فارس پس از داوری ۱۵ اثر راه یافته به بخش نهایی در روز پنجشنبه ۴ دی ماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
313 کلیک ها  سه شنبه, 02 دی 1399 14:40
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا