پاسداشت تلاش‌های پویاترین اداره‌های شهرستانی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد

پاسداشت تلاش‌های پویاترین اداره‌های شهرستانی  فرهنگ و ارشاد اسلامی  فارس  برگزار شد
   
پاسداشت تلاش‌های پویاترین اداره‌های شهرستانی  فرهنگ و ارشاد اسلامی  فارس  برگزار شد |||| ||||

 در آیینی، تلاش‌های پویاترین اداره‌های شهرستانی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در برگزاری هفته بزرگداشت نظامی پاس داشته شد.

به گزارش راستین آنلاین غلامرضا خوش‌اقبال، معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در این آیین با ابراز خرسندی از برگزاری رویدادهای هفته بزرگداشت نظامی گنجه‌ای، استان فارس را از سه استان پویا در این زمینه دانست و گفت: رویکرد فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس را شهرستان‌محور دنبال خواهیم کرد؛ و تلاش‌های شهرستان‌هایی که پویاتر باشند، ارج نهاده خواهد شد.

خوش‌اقبال برگزاری گسترده هفته بزرگداشت نظامی گنجه‌ای در شهرستان‌های استان فارس را رزمایشی برای برگزاری دیگر رویدادهای پیش رو خواند و افزود: هرچند معاونت فرهنگی و امور رسانه از معاونت هنری و سنیمایی در اداره کل جداست، زین پس این دو معاونت را باید یکی دانست؛ چراکه رویدادهای فرهنگی و هنری را درهم تنیده و یکپارچه در همه استان به پیش خواهیم برد.معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: همدلی‌ها، هماهنگی‌ها، همراهی‌ها می‌تواند پیشران فرهنگ و هنر در فارس باشد.

سید رسول موسوی‌نژادیان، معاون هنری و سینمایی این اداره کل نیز گفت: برآنیم تا رویدادهای فرهنگی و هنری را در همه گستره استان برگزار کنیم تا عدالت فرهنگی و هنری را برای همه شهروندان استان فارس، برقرار کنیم.

وی شناخت ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فرهنگی و هنری شهرستان‌ها را از مهم‌ترین راهبردها برای شهرستان‌محور شدن رویدادها دانست و افزود: عطش و تشنگی فرهنگی و هنری در شهرستان‌ها آشکارا ما را فرامی‌خواند تا با برگزاری رویدادها، توانمندی‌های نهفته فرهنگ و هنرشان، بارور و شکوفا شود.

عبدالصمد سلیمانی، رئیس امور شهرستان‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس هم گفت: از آنجا که رویکرد اداره کل به شهرستان‌ها بیشتر شده است، بر آن شده‌ایم تا تلاش‌های شهرستان‌های پویاتر را پس از ارزیابی، پاس بداریم؛ از این رو در گام نخست، روابط‌عمومی‌های برتر سال گذشته تقدیر شدند. در این آیین تلاش‌های هادی فرخی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده، فروغ هاشمی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز، حسین برزگر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوانات، رحمن محقق، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رستم، محمدجواد جلالی، رئیس پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون، محمد هنرپیشه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد، محمدجواد قطرانی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی‌ریز در برگزاری رویدادهای هفته بزرگداشت نظامی گنجه‌ای، پاس داشته شد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
363 کلیک ها  یکشنبه, 22 خرداد 1401 15:57
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا