قابلیت جدید اینستاگرام، به‌زودی...

آپدیت جدید اینستاگرام
آپدیت جدید اینستاگرام  
قابلیت جدید اینستاگرام، به‌زودی... آپدیت جدید اینستاگرام|||| ||||

 Repost قابلیت جدید اینستاگرام است که به زودی برای برخی از کاربران اینستاگرام فعال خواهد شد. ظاهرا عملکرد این قابلیت چیزی شبیه به ری‌توییت در توییتر خواهد بود.

به گزارش راستین آنلاین سایت تکراتو نوشت: Repost یا همان اشتراک گذاری مجدد نام قابلیت جدید اینستاگرام است که به زودی توسط این پلتفرم آزمایش خواهد شد. گفتنی است که این آزمایش تنها برای تعداد محدودی از کاربران فعال خواهد شد.

قابلیت جدید اینستاگرام چیست؟

سخنگوی متا درباره این قابلیت به TechCrunch گفته : «ما در حال بررسی قابلیت اشتراک‌گذاری مجدد پست‌ها در فید هستیم – مشابه روشی که می‌توانید در استوری‌ها اشتراک‌گذاری مجدد را انجام دهید، تا کاربران بتوانند چیزی را که با روحیات آن‌ها سازگاری دارد به اشتراک بگذارند و به این ترتیب سازندگان اصلی نیز برای کارشان اعتبار دریافت کنند. قصد داریم تا به‌زودی این قابلیت را با تعداد کمی از افراد آزمایش کنیم.»

 

 

مت ناوارا متخصص شبکه‌های اجتماعی اولین فردی بود که از قابلیت جدید اینستاگرام در صفحه شخصی‌اش رونمایی کرد. در تصویری که ناوارا از صفحه شخصی‌اش منتشر کرده ، اضافه شدن قسمت Reposts قابل مشاهده است.

هنوز اطلاعات دقیقی از جدیدترین قابلیت اینستاگرام در دسترس نیست، اما اگر این ویژگی مانند ری‌توویت در توییتر عمل کند، احتمالا قسمت Reposts، شامل تمام پست‌هایی خواهد بود که توسط کاربران بازنشر شده‌اند.

در اینستاگرام امکان بازنشر پست کاربران دیگر وجود ندارد این در حالی‌ست که برخی اپلیکیشن‌های شخص ثالث از این امکان برخوردارند. در حال حاضر بازنشر پست دیگران از طریق استوری این پلتفرم امکانپذیر است، اما در قابلیت جدید اینستاگرام این امکان وجود دارد که پست‌های دیگران را در فید شخصی خود به اشتراک بگذارید.

هرچند که قابلیت جدید اینستاگرام کامل نشده و مشخص نیست چه زمانی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت، اما سعی متا در این است که راه بهتری پیش روی کاربران برای بازنشر پست‌ها قرار دهد.

انتهای پیام /  علیرضا لرک
775 کلیک ها  شنبه, 19 شهریور 1401 09:57
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا