با مدیریت فضای مجازی زمینه مقابله با دشمن اجرایی می شود

  استاندار فارس تاکید کرد: باید مباحث ریشه‌ای فرهنگی مورد توجه مدیران ارشد استان باشد تا بتوان با مدیریت فضای مجازی زمینه مقابله با ویژه برنامه‌های دشمن برای آسیب رساندن به کشور را خنثی کرد. 

به گزارش راستین آنلاین محمدهادی ایمانیه شنبه ١٦ مهرماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس ضمن تبریک هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی بیان کرد: این مناسبت‌ها نشان دهنده پویایی فرهنگی کشور است.

او از تلاش نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و اداره اطلاعات در راستای صیانت از حرمت شهر شیراز و استان فارس و تداوم فعالیت‌های اصیل فرهنگی و ریشه دار قدردانی کرد.

استاندار فارس همچنین با اشاره به تقدیم دو شهید از نیروی انتظامی و بسیج در تجمعات شیراز، گفت: این مهم گواه این مدعاست که خویشتنداری صبورانه‌ای کردند و فارس بهترین عملکردها را در این باره داشته که حاصل تلاش این عزیزان است.

ایمانیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری رویداد میدانی محشر، گفت: این رویداد خود از جنبه اجتماعی، محشر بود و از جنبه هنر هم هنری اصیل و ماندگار شد و نشان داد وقتی با سلیقه عمل کنیم، بهترین بهروری از مسائل فرهنگی را مشاهده خواهیم کرد.

او به کسب رتبه‌های برتر کنگره جهانی محمد(ص) در کشور توسط شیراز اشاره و عنوان کرد: تصمیم گرفته شده که پایگاه اصلی این رویداد شیراز باشد و تقسیم وظیفه کنیم و سهم هر دستگاه در تداوم آن مشخص شود.

استاندار فارس همچنین تاکید کرد: باید مباحث ریشه‌ای فرهنگی مورد توجه مدیران ارشد استان باشد تا بتوان با مدیریت فضای مجازی زمینه مقابله با ویژه برنامه‌های دشمن برای آسیب رساندن به کشور را خنثی کرد. 

ایمانیه به انتصاب شهردار شیراز و مدیرکل صدا و  سیمای فارس هم اشاره و ابراز امیدواری کرد که این انتصابات منجر به ارتقای جهشی فعالیت‌های فرهنگی فارس و شیراز شود.

استاندار فارس با اشاره به بافت فرهنگی و اجتماعی ٣٦٠ هکتاری اطراف حرم مطهر شاهچرا(ع) هم پیشنهاد داد که برنامه ریزی شود که به عنوان یکی از هویت‌های شیراز احیاء شوند، چرا که یکی از ضربه‌های سنگین دشمن به جوانان، بی هویت کردن آنها در بخش فرهنگی و ملی است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
223 کلیک ها  شنبه, 16 مهر 1401 18:29
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا