تحقق برنامه بهبود شاخص‌های کیفی شبکه مخابرات ایران به میزان ۱۰۰ درصد

تحقق برنامه بهبود شاخص‌های کیفی شبکه مخابرات ایران به میزان ۱۰۰ درصد
   
تحقق برنامه بهبود شاخص‌های کیفی شبکه مخابرات ایران به میزان ۱۰۰ درصد |||| ||||

مدیرعامل شرکت مخایرات ایران، با بیان اینکه در بررسی های انجام شده مربوط به سال ۱۴۰۰ ، طی۱۲ ماه گذشته شاخص‌های کیفی مربوط به بخش زیرساخت شبکه و اینترنت شرکت مخابرات ایران به ۱۰۰ درصد برنامه پیش بینی شده رسیده است، اظهار داشت: این میزان بهبود در بسته های کیفی مربوط به شبکه و اینترنت، نشان دهنده رویکرد ویژه شرکت به افزایش کیفیت ارتباطات به ویژه در بخش دیتا با توجه به نیازهای رو به تزاید مشتریان در شرایط حاضر است.

 
 
به گزارش راستین آنلاین مجید سلطانی  افزود: علاوه بر این شاخص های مهم، وضعیت اینترنت مخابرات در حوزه jitter، به عنوان میزان و اندازه تاخیرها در بسته های اطلاعاتی نیز کمتر شده و با کاهش این شاخص مهم ، کیفیت شبکه نیز بهبود قابل توجهی داشته است.
 
 سلطانی گفت: افزایش کیفیت در شاخص‌های شبکه، برای اکثر مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات در ماه‌های گذشته محسوس بوده و نشان از توجه ویژه شرکت به افزایش کیفیت ارتباطات به ویژه در بخش دیتا با توجه به نیازهای رو به تزاید مشتریان در شرایط حاضر و رسیدن به مرحله پساکرونا است.
 
وی همچنین تصریح کرد: به منظور افزایش مستمر کیفیت خدمت‌رسانی به مشتریان و در راستای تحقق شبکه IP محور، روند پایش کیفیت و بهینه‌سازی شبکه در تمام استان‌ها با نوسازی و توسعه شبکه و توجه شبانه روزی به بهبود شاخص های کیفی شبکه در حال انجام و پیاده‌سازی در کل کشور است. 
انتهای پیام /  108
177 کلیک ها  یکشنبه, 14 فروردين 1401 12:08
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا