بازدید مدیر مخابرات منطقه فارس از پیشرفت اجرایی خط 2 متروی شیراز

بازدید مدیر مخابرات منطقه فارس از پیشرفت اجرایی خط 2 متروی شیراز
   
بازدید مدیر مخابرات منطقه فارس از پیشرفت اجرایی خط 2 متروی شیراز |||| ||||

مدیر مخابرات همراه با مدیران ارشد سازمان روز چهارشنبه  مورخ 29/2/1400 ضمن دیدار با مهندس مرادی، رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شیراز از مراحل پیشرفت اجرایی خط 2 متروی شیراز بازدید کرد.

به گزارش راستین آنلاین  این دیدار  در راستای هماهنگی هر چه بیشتر اداره مخابرات منطقه فارس  و سازمان حمل و نقل ریلی شیراز و همچنین رفع موانع و چالش های موجود  برگزار شد.

مهندس ایزدی، مدیر مخابرات منطقه فارس  ضمن تقدیر  از خدمات صورت گرفته توسط مهندس مرادی،  رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شیراز، اظهار داشت: مخابرات منطقه فارس تمام تلاش خود را در راستای همکاری  و تفاهم نامه های بیشتر به کار خواهد بست.

وی افزود:  در راستای انجام همکاری های لازم و  خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان شیراز با  وجود  به هزینه بر بودن جابجایی تاسیسات مخابراتی، نهایت همکاری با سازمان حمل و نقل ریلی شیراز انجام شده  و در مواقع نیاز تاسیسات مخابراتی جابجا شده است و این تغییرات در آینده نیز صورت خواهد گرفت.

مدیر مخابرات منطقه فارس اظهار داشت: با توجه به همکاری مناسب بین مخابرات منطقه فارس و سازمان حمل و نقل ریلی تقریبا تمام ایستگاه های مورد بهره برداری مترو شیراز تحت پوشش آنتن تلفن همراه می باشد و ایستگاه وکیل نیز در دست اقدام است و در آینده نزدیک  راه اندازی خواهد شد.

براین گزارش، این جلسه با نشست تخصصی همراه با پرسش و پاسخ مدیران  و معاونین بهره برداری سازمان حمل و نقل ریلی همراه بود.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
197 کلیک ها  شنبه, 01 خرداد 1400 21:35
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا