• معاون شهردار منطقه 4 شیراز:

زمین های بولس با استانداردهای بالا دراختیار هیات استان قرار گرفت

راستین آنلاین:معاون شهردار منطقه 4 شیراز گفت:۱۸۵۰ مترمربع زمین در باغ جنت شیراز از سوی شهرداری به رشته بولس و هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان فارس تخصیص داده شد.

 
 
محمدصالح صالحی معاون شهردار منطقه ۴ شیراز در خصوص تخصیص زمین به هیات  استان فارس گفت: سه نقطه از باغ جنت، یکی ازبهترین پارک شیراز به رشته بولس اختصاص داده شد.
وی ادامه داد: این سه محوطه در ابعاد ۷۵۰، ۱۸۰ و ۹۰۰ متر مربع واقع شده و به ترتیب دارای ۸، 3 و ۹ زمین بولس هستند. 
صالحی بابیان اینکه جنس زمین‌ها از ماسه تشکیل و سعی شده از مصالح بسیار باکیفیت استفاده شوددر توضیح ویژگی‌های زمین اختصاصی گفت: نورپردازی عالی و نصب برج نوری و حدوداً ۷۰ پروژکتور و به کاربردن ۷ تن چوب تنه درخت جهت ایمن سازی زمین و حفظ تماشگران و ورزشکاران از آسیب‌های احتمالی از نکات برجسته در آماده‌سازی این زمین‌ها است. 
معاون شهردار منطقه 4 شهرداری شیراز افزود:تاسیسات آبی فضای سبز برای مرطوب کردن زمین قبل از بازی، سکو برای استقرار تماشاگران و نیز زیباسازی محوطه در نظر گرفته شده است و در مجموع این زمین‌ها از استانداردهای بالای جهانی برخوردار است.
صالحی تصریح کرد: بهترین و پر بازدیدترین لاین در اختیار رشته بولس قرار گرفته و روزانه حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ در این زمین ها به بازی پتانک می پردازند. 
وی دسترسی راحت و بازدید ادامه داد:روزانه حداقل ۱۰۰۰ نفر که در تابستان به ۳ تا ۵ هزار نفر نیز خواهد رسید سبب شناسایی بولس و جذب علاقمندان به این رشته خواهد شد که اگر روزانه یک یا دو نفر به این رشته ملحق شوند کار بزرگی صورت خواهد گرفت.
صالحی در ادامه افزود: شیراز در این زمین‌ها میزبان اولین دوره مسابقات رنکینگ کشوری در هر دو بخش آقایان و بانوان خواهد بود و تضمین می‌کنیم که این زمین‌ها در بهترین وضعیت در کشور و نزدیک به استانداردهای جهانی قرار دارد و شاهد مسابقات خوبی خواهیم بود.
وی با اشاره به توجه شهرداری شیراز به امر ورزش گفت: شهرداری شیراز از ورزش حمایت و در این زمینه ورود می‌کند تا رشد در ورزش عملاً صورت گیرد و یکی از طرح‌های شهردار شیراز در شعار “شیراز شهر انسان محور” کمک به ورزش همگانی است و به زودی زمین ۵ هزار متری برای ورزش‌های همگانی ازجمله والیبال، تنیس روی میز و ... تاسیس می‌شود.
انتهای پیام /  101
2297 کلیک ها  دوشنبه, 08 مهر 1398 20:10
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا