علت حذف «نود» توسط پسر باجناق «عادل» فاش شد

راستین آنلاین:عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی دلیل تعطیلی ۹۰ و حذف عادل فردوسی‌پور ،محبوب‌ترین مجری سیما، به انتخابات بینندگان این رسانه  را فاش کرد.

در حالی که صحبت‌های فراوانی پیرامون مهاجرت مزدک میرزایی به کشور انگلیس مطرح می‌شود و ذهن بسیاری از مخاطبین درگیر این ماجرا می‌باشد، رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس دلیل تعطیلی برنامۀ نود را به شکلی جالب فاش کرد.

حشمت الله فلاحت‌پیشه دلیل تعطیلی ۹۰ را فاش کرد و گفت: از نهادهای امنیتی پرسیدم مشکل عادل فردوسی پور چیست، گفتند فقط محبوبیت! به مسئولش در رسانه ملی گفتم، گفت شما دخالت نکنید، این پروسه برخورد با او پروسه ای هشت ماهه بوده است!

گفتنی اینكه، علی فروغی، رییس سابق حراست صداو سیما، پسرباجناق غلامعلی حدادعادل است كه پس از انتصاب به ریاست شبكه سه سیما، عذر مجریان و محبوب این شبكه منجمله فردوسی‌پور و مزدك میرزایی را بدون بیان هیچ دلیلی خواست و این در حالیست كه برنامه 90 به انتخاب بینندگان این شبكه همه ساله محبوب‌ترین و پر بیننده‌ترین برنامه صدا و سیمای جمهوری اسلامی بود!

انتهای پیام /  101
2179 کلیک ها  پنج شنبه, 03 مرداد 1398 13:08
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا