جام جهانی و فردوسی پور

بسیاری بر این باورند که جام جهانی با گزارشهای خلاقانه وناب  و دوست داشتنی عادل فردوسی پور زیباتر دیده و شنیده خواهد شد.
اما گویا برخی دستها و دیده ها تمایل به بازگشت عادل فردوسی پور به صحنه گزارشگری و اجرا  ندارند زیرا حضور او را در صدا و سیما یک مانع بزرگ برای اهداف و منافع خویش می پندارند .  در پاسخ به این شرایط و در جهت روشنگری برای  رفع هر گونه ابهام و شبهه ای  باید از مدیران صدا و سیما سوال شود که کدام گزینه برای آن مدیریت اهمیت داشته و دارد ؟ منافع و مصالح واهداف افراد ، یا خواست عمومی ومصالح ملی ؟!
برای بازگشت  عادل فردوسی پور به عرصه گزارشگری   به شجاعت" انتقاد و انتقاد از خود" به منظور اصلاح و بهبود روند امور  نیاز است . یعنی آنانی که تحت تاثیر برخی القائات ، فتانی ها ، سخن چینی ها و  تفسیرهای ذهنی غلط  درب خروج را به آقای فردوسی پورنشان دادند باید شهامت و جسارت این را داشته باشند که با دعوت از این استعداد بزرگ عرصه گزارشگری فوتبال و جرا اشتباه خود را جبران کنند . جبران اشتباه بر اعتبار اصلاح کننده اشتباه افزوده و بر میزان اعتماد عمومی  خواهد افزود .
عادل فردوسی پوربه دلیل تعهدش به مردم و میهن و دارا بودن  صداقت ، شرافت ، صمیمیت ، آگاهی ، علم  و  صراحتش  یک سرمایه دوست داشتنی و یک اعتبارملی و بین المللی  برای رسانه صدا و سیما است .کنار گذاشتن و دور ماندن عادل فردوسی پور از صدا و سیما یک خودزنی زیانبار بوده و هست . گذشت ایام وهفته های بدون فردوسی پور نشان داد که مخاطبان  فوتبالی و غیرفوتبالی چه سبک و سیاقی را در گزارشگری و مجری گری برای گزارش و تفسیر و تحلیل  فوتبال را می پسندند و می خواهند .
 کج اندیشی و لجاجت و ندیدن این واقعیت در این خصوص مطرود است  . پیروی از کسانی که  خواستار دور نگه داشتن فردوسی پور از صدا و سیما هستند  تکرار همان  اشتباهی است  که انجام گرفته است . خردمندان گفته اند:" اشتباه کردن کار انسان است اما در اشتباه ماندن نه" !!  
بازگشت فردوسی پور به صدا و سیما یک ضرورت  است. به این مطالبه مردمی و این ضرورت شناخته شده  باید توجه  و عمل کرد.درود بر کسانی که شنوندگان نیکی هستند .
انتهای پیام /  عبدالکاظم دریساوی/روزنامه نگار
904 کلیک ها  جمعه, 19 فروردين 1401 19:03
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا