• در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان فارس با فرماندار شهرستان پاسارگادمطرح شد؛

چند طرح ورزشی درهفته دولت در پاسارگاد به بهره برداری می رسد

راستین آنلاین:مدیر کل ورزش وجوانان فارس گفت: تکمیل عملیات احداث استخر، سالن های ورزشی و خانه جوان از مهمترین نیازهای مهم مردم شهرستان پاسارگاد است ، که با سرعت قابل توجهی در حال ساخت و تکمیل است.

 حیدر علی کامیاب که صبح امروزچهارشنبه 26 تیر ماه کخه در نشست مشترک با فرماندار جدید شهرستان پاسارگاد  سخن می گفت افزود: متاسفانه ورود بخش خصوصی به بحث احداث استخرساخت و بهره برداری از این پروزه ورزشی را به تعویق انداخت ،اما روند احداث این پروژه امسال سرعت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه  خانه جوان پاسارگاد با 75 درصد پیشرفت فیزیکی و زمین چمن مصنوعی بزرگ مادر سلیمان در بخش پاسارگاد ازجمله طرح هایی هستندکه در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد،ابراز امیدواری کرد تا با هم افزایی بیش ازپیش بین فرماندار به عنوان رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان و اداره ورزش و جوانان در این شهرستان شاهد اتفاقات خوب در این شهرستان استان باشیم.

فرماندار شهرستان پاسارگاد نیز در این نشست با بیان اینکه این شهرستان پپتانسیل بالایی در زمینه ورزش و توریسم ورزشی دارد افزود : آمادگی کامل خود را در زمینه اعتلای ورزش این شهرستان و تکمیل زیر ساخت های مورد نیاز مردم این شهرستان توریستی را اعلام می داریم .

صادق فلاحی حوزه ورزش و جوانان را حوزه ای مهم و تاثیر گذاردرمعادلات اجتماعی برشمرد و گفت:دردوره به توسعه ورزش در شهرستان پاسارگاد به صورت ویژه نگاه خواهد شد.

گفتنی است در ابتدای ایننشست  مهدی جعفری رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان پاسارگاد گزارشی از برنامه ها و اقدامات انجام شده در خصوص پروژه های عمرانی اداره ورزشوجوانان شهرستان پاسارگاد را ارائه داد .

انتهای پیام /  101
799 کلیک ها  چهارشنبه, 26 تیر 1398 23:30
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا