• مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

ورزش به بخش جدانشدنی زندگی مردم در فارس تبدیل شده است

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به حذف شهرهای این استان از فهرست ۱۰ شهر نخست کم‌تحرک کشور گفت :ورزش به بخش جدانشدنی زندگی مردم در فارس تبدیل شده است.

حیدرعلی کامیاب که در گردهمایی روسای ادارات ورزش و جوانان استان فارس در شهرستان اقلید سخن می‌گفت افزود: مهمترین هدف دستگاه ورزش و جوانان در کشور و افزایش سطح سلامتی جامعه، ایجاد سرزندگی و امید و نشاط اجتماعی است.

وی تحقق ایده آل های این هدف را مستلزم همکاری و همیاری همه دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود:نتیجه توسعه ورزش همگانی داشتن شهروندان سالم است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان جامعه سالم و شهروندان شاداب پر انرژی و با نشاط را سرمایه  های اجتماعی برای برنامه‌ریزی بهتر در راستای اداره شهر دانست و گفت:افزایش سلامت و نشاط در جامعه سبب کاهش هزینه های درمانی و بهداشتی می شود.

 کامیاب در ادامه این نشست که ساسان مبینی،مدیرکل دیوان محاسبات استان فارس نیز حضور داشت  به اتفاقات خوب به وقوع پیوسته در حوزه ورزش و جوانان استان در بخش حقوقی اشاره کرد و افزود:در چند سال اخیر دعاوی متعدد حقوقی که اداره کل به نوعی در آن دخیل بوده به نتیجه رسیده است.

وی از خلع ید شدن معارض اراضی متعلق به ورزشگاه پارس و الحاق ۱۶ هکتار از زمینهای مورد اختلاف به این ورزشگاه، صدور رای قضایی در خصوص ورزشگاه بعثت شیراز به نفع اداره کل و صدور حدود ۱۰۰ سند تک برگ برای اماکن ورزشی استان به عنوان بخشی از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان در حوزه حقوقی یادکرد.

کامیاب در بخش دیگری از صحبت‌هایش به توسعه ورزش در شهرستان اقلید اشاره کرد و با بیان اینکه سرانه ورزشی در این شهرستان در سال ۹۸ نسبت به ۹۳ شصت و8 درصد افزایش داشته افزود: سرانه ورزشی در شهرستان اقلید در سال ۹۳ سی هفت صدم متر بوده که در حال حاضر به نود و یک صدم متر افزایش یافته است.

 وی مساحت اماکن ایجاد شده در این شهرستان در بازه زمانی بین سال های ۹۳ تا ۹۸را 34 هزار و ۶۶۵ مترمربع عنوان کرد و گفت: کل مساحت اماکن ورزشی اقلید تا سال ۹۳ پانصدویک هزار و ۳۰۴ متر مربع بوده است.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس احداث و افتتاح ۱۲ پروژه ورزشی شامل ۵ سالن چند منظوره و تخصصی، بازسازی استخر سرپوشیده،احداث خوابگاه ورزشی و راه‌اندازی ۵ خانه روستایی را به عنوان بیلان کاری اداره کل ورزش و جوانان در این دوره زمانی درشهرستان اقلید عنوان کرد و گفت:در سال ۹۸ نیز سه سالن چند منظوره،یک سالن تخصصی، دو چمن بزرگ استاندارد،5 زمین مینی فوتبال 5،خانه روستایی و یک خانه کوهنورد در بخش‌ها و روستاهای این شهرستان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام /  101
1304 کلیک ها  جمعه, 14 تیر 1398 19:42
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا