• نماینده مردم فیروزآباد قیروکارزین و فراشبنددرمجلس شورای اسلامی:

انتساب عنوان «سردارسازندگی ورزش»شایسته مدیرکل ورزش و جوانان فارس است

راستین آنلاین:نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبنددرمجلس شورای اسلامی گفت: انتساب عنوان «سردارسازندگی ورزش »شایسته مدیرکل ورزش و جوانان فارس است.

کوروش کرم پور که در نشست مشترک فرماندران،بخشداران و روسای ادارات ورزش و جوانان حوزه انتخابیه اش با مدیرکل ورزش و جوانان فارس سخن می گفت با بیات اینکه باید عنوانی بالاتراز سردار سازندگی ورزش به حیدرعلی کامیاب اطلاق شود افزود:به جرات می توان گفت که در 4 سال گذشته به اندازه 40سال گذشته در ورزش فارس کارهای زیر بنایی انجام شده است.

وی توسعه عدالت اجتماعی در عملکرد اداره کل ورزش و جوانان فارس را الگویی مناسب جهت تصمیم گیری ها و تصیم سازی در حوزه های مختلف عنوان کرد و افزود:امروز کمتر روستایی در استان فارس وجود دارد که از حداقل های ورزشی بی بهره باشد.

عضو فراکسیون نمایندگان مستقل مجلس بابیان اینکه مدیرکل ورزش و جوانان از جمله مدیرانی است که که توانسته ارتباط خوبی با نمایندگان مجلس،وزارتخانه های مختلف،مدیریت ارشد استان،علما ،لایه های مختلف مردم و ...  برقرار کند و دغدغه های آنان را بشنوند افزود: کامیاب در 4سال گذشته توانسته به صورت عادلانه اعتبارات را توزیع کند که این یکی از مهمترین محسنات وزیر ورزش و جوانان است.

کرم پوربا اشاره به اهمیت مسائل جوانان درکنار دغدغه های حوزه ورزش، ساخت چندین خانه جوان را درشهرستان های استان قابل ستایش دانست و گفت: با توجه به اینکه مدیرکل ورزش و جوانان یک فرد انقلابی است و فرزند انقلاب است انتظارجز توجه به جوانان  و تلاش برای رفع دغدغه های این نسل وجودندارد.

نماینده شهرستان های فیروزآباد، قیروکارزین وفراشبند دربخش دیگری ازصحبت هایش بااشاره اتفاقات روز به حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی و حضورآن روزمدیرکل ورزش و جوانان فارس درمحل درگیری مجلس شورای اسلامی به مزاح گفت:اگرآن روز من دست به اسلحه نشده بودم  و با به تروریست هاتیراندازی نمی کردم ، امروز به جای آقای کامیاب باید می گفتیم شهید کامیاب!

انتهای پیام /  101
2025 کلیک ها  جمعه, 23 آذر 1397 11:42
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا