سرمربی جدید فجرسپاسی کیست؟+زندگی نامه

راستین آنلاین:پس از کش و قوس های فراوان مجید صالح با انعقادقراردادی  رسماسرمربی تیم فوتبال این فصل تیم فجر سپاسی شد.

مربی 52 سال این فصل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی  سابقهٔ بازی در تیم‌های هما، بانک تجارت، کشاورز، سایپا، پاس تهران ،بهمن و استقلال تهران را در کارنامه خود دارد.

اودر سایپا،مس کرمان ،استقلال تهران ،ملوان بندرانزلی،پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان درمقاطع مختلف به عنوان مربی از دانش مربیانی همچون بیژن ذوالفقارنسب،امیرقلعه نوعی،مجیدجلالی،پرویزمظلومی، استوان موسیلوویچ و منصورابراهیم زاده تجربه اندوزی کرده و پس از آنکه محمد مایلی کهن نتوانست نتایج خوبی را با تیم سایپا کسب کند با تصمیم هیات مدیره این باشگاه برای اولین بار روی صندلی سرمربیگری یک تیم لیگ برتری نشست.

البته او سابقه مربیگری در تیم ملی امید و نشستن کنار مربیانی نظیرکارلوس کیروش و محمدخاکپوررا نیز درکارنامه دارد.

اوکه سرمربی گیری را در تیم هایی نظیرسایپا و پیکان تجربه کرده است درمقطعی نیز سرمربی استقلال تهران بوده است.

صالح دردوران فوتبال خود همواره یک بازیکن بااخلاق به حساب می آمد و دردوران مربیگری اش نیز از او به عنوان یک مربی تحصیل کرده و بادانش یاد می شود.

شاید اعتماد به نفس بالا و شاید هم دانش به روز او بود که باعث شد پس از شکست بارسلونا به چلسی در لیگ قهرمانان اروپا، صالح به پپ گواردیولا نامه ای درباره علت شکست بارسا بنویسد  و با پاسخ تاییدآمیز گواردیولا مواجه شود.

حالا مربی فصل پیش تیم فوتبال پیکان که یکی از آرزوهایش سرمربیگری درخارج ازایران است به شیرازسفرکرده تا هدایت زردپوشان فجرشهیدسپاسی را در فصل جدید لیگ یک فوتبال کشوربرعهده بگیرد.

باید دیدفجرکه در دو فصل گذشته در دقیقه نود درماراتن لیگ یک ازرفتن به دسته بالاتر جا مانده بود می تواند با این مربی پرسابقه، فصل آینده خود را به عنوان یکی ازنمایندگان فوتبال فارس در لیگ برتر معرفی کند یا خیر؟

انتهای پیام /  101
5486 کلیک ها  جمعه, 29 تیر 1397 10:32
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا