رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان گراش خبرداد؛

آمادگی گراش برای میزبانی مسابقات تنیس روی میز نونهالان کشوری

راستین آنلاین احمدحسن نزاد با اشاره به وجود حدود ۳۰ هیات ورزشی فعال درگراش و کسب عناوین استانی وکشوری توسط ورزشکاران این شهرستان  اظهارکرد : مسابقات تنیس روی میز   نو نهالان برترکشور که باحضور ۱۶ تن از ورزشکاران ۱۳ استان ودرتاریخ های ۲۷ و۲۸ آبان ماه جاری در خانه پینگ پنگ بانوحاجیه رضوی  گراش برگزارمی شود می تواند جرقه ای جهت تداوم میزبانی سایر رشته های ورزشی دراین شهرستان  باشد .

وی باتقدیر ازتلاشهای مسئولین هیات تنیس روی میز گراش دراخذ موافقت فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی جهت برگزاری این مسابقات درگراش  ، ابرازامیدواری کرد تا باشناختی که فدراسیون تنیس از این شهرستان دارد درآینده بتوانیم نسبت به تشکیل آکادمی  این رشته درگراش اقدام کنیم.

حسن نزاد همچنین از مساعی وهمراهی فرماندارورزشدوست این شهرستان تشکر و گفت : همه امکانات میزبانی فراهم شده و باتوجه به عنایت فرماندار شهرستان در الزام همکاری کلیه ادارات ونهادها ی مرتبط با این اداره یقین دارم مسابقات را بنحو شایسته ای برگزار خواهیم کرد .

گفتنی است درنخستین جلسه برنامه ریزی این مسابقات که به میزبانی فرماندار گراش و مسئولین ادارات شهرستان  در محل سالن جلسات فرمانداری برگزارگردید اصغرفرودی فرماندار گراش از ورزشکاران بعنوان سفیران فرهنگ وآداب شهرستان گراش نام برد و همه نهادها را ملتزم به همکاری  ومساعدت درامربهتربرگزارشدن این مسابقات کرد .

انتهای پیام /  قاسم ایزدیان
1332 کلیک ها  یکشنبه, 23 آبان 1395 22:06
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا