مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس:

اقدام هوشمندانه نمایندگان مجلس درتاریخ ورزش کشور ثبت می شود

راستین آنلاین حیدرعلی کامیاب باتقدیراز نمایندگان مردم فارس درمجلس شورای اسلامی که در کسب رای اعتماد توسط وزیر پیشنهادی رئیس جمهوربرای تصدی وزارت ورزش و جوانان نقش پررنگ و تاثیر گذاری داشتندگفت:اگر نتیجه ای جز اتفاق روزسه شنبه در صحن علنی مجلس رخ می داد،موتورحرکتی کشور در حوزه ورزش و جوانان دچار مشکل می شد.

وی بااشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری پیرامون مسائل مربوط به جوانان و همچنین تاکید رئیس جمهور مبنی بردراولویت بودن مسائل مرتبط با این قشرازجامعه، گفت :برنامه های وزیرجدید ورزش و جوانان می تواند بسیاری از چالش ها و دغدغه های پیش روی دو حوزه مهم جوانان و ورزش را برطرف کند.

کامیاب ترویج و توسعه ورزش همگانی، توسعه و شتاب بخشیدن به احداث و تکمیل زیر ساخت های ورزشی و امور جوانان با رویکرد عدالت محوری در مناطق مختلف کشور، توسعه و حمایت از ورزش بانوان، اهتمام به ورزش قهرمانی و حرفه ای و ارتقای جایگاه ورزش کشور و تثبیت اقتدار ملی در عرصه های بین المللی و توسعه و ارتقای فرهنگی - تربیتی عرصه های ورزشی و جوانان کشوررا ازجمله رئوس برنامه های سلطانی فردرحوزه جوانان دانست و افزود: تقویت برنامه های ساماندهی امور جوانان از طریق سیاستگذاری، پایش و تجمیع ظرفیت های دستگاه ها و پژوهش های نگرشی از مهمترین برنامه های وزیر ورزش و جوانان در حوزه جوانان است که می تواند مرتغع کننده بسیاری از چالش های پیش روی این نسل پرظرفیت باشد.

وی استفاده از ظرفیت  و توانایی های جوانان را از الزامات فرهنگی و اجرایی کشور در شرایط کنونی دانست و افزود:یکی از تاکیدات وزیرورزش افزایش روحیه جوان باوری ،جوان گرایی و جوان یاوری  با ارتقاء سطح مشارکت جوانان در حوزه های مختلف تولید فکر و اجرا است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس بابیان اینکه در فضای همدلی و هم افزایی می توان کارهای بزرگ را انجام داد،ابراز امیدرای کرد تا درشرایط به وجود آمده کنونی مشکلات و چالش های موجوددر حوزه ورزش و جوانان فارس نیز درفضایی که او آن را مثبت خواند،مرتفع گردد.

انتهای پیام /  101
1205 کلیک ها  چهارشنبه, 12 آبان 1395 16:02
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا