نشست مشترک رئیس فدراسیون فوتبال و مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان فارس برگزارشد

دراین دیدارکه رئیس  هیات فوتبال استان فارس نیز حضور داشت،مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با تشریح وضعیت دو باشگاه برق و فجر شهید سپاسی شیرازخواستار بهره جویی از خرد جمعی برای حل مشکلات این دوباشگاه قدیمی و بازیکن ساز شد.

حیدر علی کامیاب حمایت فدراسیون فوتبال از فوتبال فارس و به ویژه باشگاه فجر شهید سپاسی و احیای باشگاه برق شیرازرایکی ازاقدامات لازم و ضروری توسط فدراسیون فوتبال دانست و افزود:این دو باشگاه جزء ریشه دار ترین و قدیمی ترین باشگاه های

فوتبال در کشور هستند.

وی با بیان اینکه فوتبال فارس فوتبالی شناخته شده برای اهالی ورزش است افزود:سازندگیاین دو تیم شیرازی  حقیقتی است  که تمام اهالی فوتبال کشور از آن به نیکی  یاد می کنند و امروز هم با وجود اینکه این دو تیم  حال و روز خوبی ندارند اما همچنان

تیم های بزرگ فوتبال کشوربه دنبال بازیکنان آنها هستند.

کامیاب در ادامه  با اعلام حمایت از برنامه های هیات فوتبال و حمایت ویژه از فوتبال استان فارس، از رئیس فدراسیون فوتبال برای سفر به فارس و  بازدید از امکانات ورزشی این استان دعوت به عمل آورد.

در ادامه این نشست غلامعلی هنر پیشه با ارائه گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در هیات فوتبال استان فارس گفت:اداره کل ورزش و جوانان فارس همواره حامی برنامه های هیأت فوتبال بوده است .

غلامعلی هنر پیشه افزود:تمام تلاش های صورت گرفته در هیات فوتبال استان و اداره کل ورزش و جوانان استان بازگرداندن فوتبال فارس به جایگاه اصلی خود است.

درادامه این جلسه رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه قدمت فوتبال درفارس نشان از میزان علاقمندی مردم این استان به فوتبال دارد افزود:سیاست فدراسیون حمایت از فوتبال فارس است.

مهدی تاج ابراز امیدواری کرد تا با اراده ای که مسئولان ورزشی این استان وجود دارد فوتبال فارس هرچه سریعتر به جایگاه اصلی خود بازگردد.

انتهای پیام /  101
1416 کلیک ها  یکشنبه, 17 مرداد 1395 00:58
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا