سوتی عجیب یک قهرمان کاراته در برنامه خندوانه

حمیده عباسعلی زاده که بسیاری او را پس از کسب مدال نقره مسابقات جام جهانی آلمان پایان دهنده به انحصار مدال آوری مردان کاراته کای ایرانی در مسابقات جهانی می داننددر این برنامه طنز مرتکب یک اشتباه فاحش فنی شد که از چشم «جناب خان »

هم دور نماند.

درحالی که جناب خان «عروسک معروف این برنامه» همچون دیگر برنامه های خندوانه در مواجهه با میهمان برنامه با مطالعه قبلی درخصوص تخصص عباسعلی زاده در استودیو حاضر شده بود،نام چند تکنیک و لگد کاراته را با چاشنی طنز به زبان آورد.

اما زمانیکه جناب خان از لگداوچی ماواشی نام برد،عباسعلی زاده با تعجب گفت:درکاراته چنین لگدی وجودندارد!!!

جناب خان دوبار دیگر نام این لگد را به زبان آورد وعباسعلی زاده با تاکید هرچه بیشتر گفت: درکاراته چنین تکنیکی وجود ندارد!!!

اما جناب خان در حالیکه واکنشی از سر تعجب از خود نشان داداز ادامه دادن موضوع صرف نظرکرد.

 لگد اوچی ماواشی گری یک تكنيك بيسيك كاراته است ، که باید هنر جویان مبتدی این رشته ورزشی نیزاين تكنيك را مانند تكنيك هاى ديگر آموزش ببینند .

اوچی ماواشی گری به معنی ماواشی گری از داخل است.دراین حرکت کاراته کا لگدخود را به صورت هلال یا دایره ای از داخل به حریف می زند.

بواسطه اينكه مي توان اين تكنيك را از داخل گارد حريف به ناحیه جودان حریف (سر و صورت) زد در عین سادگی ،بسيار كاربردى ،غافل گير كننده و امتیازآور است .

بسیاری از قهرمانان با استفاده از این تکنیک در مسابقات کسب امتیاز می کنند.

انتهای پیام /  101
4420 کلیک ها  دوشنبه, 11 مرداد 1395 18:15
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا