جشنواره نوروزی ورزش همگانی در شهرستانهای فارس برگزار می شود

جشنواره نوروزی ورزش همگانی در شهرستانهای فارس برگزار می شود
   
جشنواره نوروزی ورزش همگانی در شهرستانهای فارس برگزار می شود |||| ||||

رئیس هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت : جشنواره نوروزی ورزشی همگانی با شعار نوروز پرنشاط با ورزش همگانی در شهرستانهای فارس برگزار می گردد.

 
به گزارش راستین آنلاین سیروس پاک فطرت گفت: تعطیلات نوروز مجالی مناسبی برای کنار هم بودن خانواده‌هاست و فرصت مناسب جهت دعوت از خانواده های ایرانی به فعالیت های ورزشی است و فارس با دارا بودن مکان های فرهنگی ، تاریخی ، توریستی، اماکن تجاری ، پارک ها و بوستان ها کانون حضور حداکثری مسافران است ، استان پهناور فارس و فضا های توریستی بسیار جزو استان های جذاب فرهنگی و ورزشی است که با ورزش و دعوت مردم به فعالیت ورزشی می توان به استراتژی ارزشمند فدراسیون ورزشهای همگانی به برگزاری رویدادهای ورزشی حداکثری و دعوت از مردم به فعالیت‌های ورزشی دست یافت.
 
سیروس پاک فطرت رئیس هیات ورزش های همگانی در ادامه گفت : بدون تردید اجرای این طرح می‌تواند علاوه بر گسترش روز افزون فرهنگ همگانی شدن ورزش در کشور موجب ایجاد نشاط و امید به زندگی در بین عموم گردد.
 
مشاور عالی فدراسیون ورزش های همگانی استان فارس گفت : طرح جشنواره نوروزی ورزشی در شیراز و تمامی شهرستان های استان با اهتمام تمام روسای همگانی شهرستان ها برگزار می گردد .
 
سیروس پاک فطرت در ادامه گفت : مکانهای تفریحی بستر بسیار مناسبی برای اجرای این طرح می باشد و مکان های پیشنهادی در شهرستان ها بایست مبلمان شهری مناسب ، تهویه لازم ، کانون جمعیتی ، همچنین روشنایی و نور مناسب در ساعات عصر و شب ، همچنین سطوح و شیب ملایم جهت حضور مسافرین با گروه های سنی مختلف را داشته باشد و دسترسی به سرویس‌های بهداشتی و آبخوری نیز باید لحاظ گردد.
 
سیروس پاک فطرت افزود : طرح جشنواره نوروزی ورزشی در ۵ روز از ایام نوروز ۱۴۰۱ با توجه به شرایط و ظرفیت شهرستان‌ها برگزار خواهد شد و ۵ ایستگاه ورزشی در این طرح پیشنهاد شده است ، که دارت ، پنالتی گل کوچک ، والیبال غول آسا میدانی، بازی های رومیزی با سایز های انسانی و بازیهای کودکان پیشنهاد شده است که با توجه به شرایط و امکانات شهرستان های استان فارس برگزار خواهد شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
527 کلیک ها  پنج شنبه, 11 فروردين 1401 11:04
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا