برتری تیم های شهید شاملی کازرون وپرسپولیس بهبهان بر رقیبان خود

تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در یک بازی نزدیک از سد ذوب آهن اصفهان گذشت و جای خود را در صدر جدول محکم کرد و همچنین تیم پرسپولیس بهبهان در آخرین بازی از دور برگشت گروه یک لیگ برتر هندبال مردان کشور از سد تیم ستارگان دشتستان بوشهر گذشت.

به گزارش راستین آنلاین این بازی که از دور چهارم گروه اول این رقابت ها یکشنبه در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد، هر ۲ تیم، بازی با قدرت و نزدیک داشتند و در نهایت، این تیم شهید شاملی کازرون بود که با اختلاف یک گل و با نتیجه ۳۱ بر ۳۰ حریف خود را مغلوب کرد.

هر ۲ تیم که مدعی عنوان قهرمانی هستند و در جدول گروه خود رده اول و دوم را در اختیار داشتند، بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و بارها دروازه یکدیگر را نیز تهدید کردند.

تیم شهید شاملی برای تثبیت صدرنشینی در نیمه نخست بازی را هجومی آغاز کرد و توانست با زدن چند گل از حریف خوبش بیفتد اما تیم ذوب آهن هم برای اینکه عقب نماند به حملات خود افزود تا اینکه این نیمه با نتیجه ۱۸ بر ۱۶ به سود تیم کازرون پایان یافت .

در نیمه دوم هم دو تیم بازی برابری ارایه دادند اما سبزپوشان ذوب آهن در یک فرصت مناسب دروازه تیم کازرون را باز کردند تا اختلاف به یک گل برسد.

اما سرخپوشان کازرونی که نمی خواستند اجازه خودنمایی به حریف خود بدهند دست به حمله زدند و بر سرعت بازی خود افزودند وبازهم اختلاف خود را زیاد کردند.

درادامه تیم ذوب آهن بازهم حمله کرد تا بتواند اختلاف نتیجه را کم کند و تا حدودی هم در این کار موفق بود اما در پایان این تیم شهید شاملی بود که با نتیجه ۳۱ بر ۳۰ این بازی نفس گیر را به سود خود پایان دادند .

در پایان مسابقات این گروه، تیم شهید شاملی با ۱۴ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و تیم ذوب آهن هم با ۱۱ امتیاز دوم شد تا مرحله سوم این مسابقات که هنوز زمان آن مشخص نشده است تعیین کننده تیم های صعود کننده این گروه باشند و بنظر می رسد این دو تیم هم در پایان دور سوم به مرحله پایانی این رقابت ها بعد صعود کنند. 

در ادامه این پیکارها و از گروه یک و از ساعت ۱۶ پاس ناجا قم به مصاف نفت و گاز گچساران رفته است و ساعت ۱۹ تیم‌های ستارگان دشتستان با پرسپولیس بهبهان بازی خواهد کرد.

همچنین تیم پرسپولیس بهبهان با نتیجه ۳۱ بر ۲۷ ستارگان دشتستان بوشهر را از پیش رو برداشت.

نیمه نخست این دیدار با برتری تیم ستارگان دشتستان آغاز شد و در حالی که این تیم تا دقیقه ۱۵ بازی با اختلاف چهار گل از حریفش پیش بود اما در دقایق پایانی این نیمه پرسپولیسی‌ها توانستند به بازی برگردند و در نهایت با نتیجه ۱۷ بر ۱۲ نیمه نخست را با برتری پشت سر گذاشتند .

با شروع نیمه دوم نیز بازهم برتری از آن تیم پرسپولیس بهبهان بود اما دشتستانی‌ها توانستند فاصله خود را کم کنند اگر چه در پایان با نتیجه ۳۱ بر ۲۷ مغلوب حریف خود شدند.

در گروه یک این رقابت‌ها، تیم‌های ستارگان دشتستان بوشهر، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، پرسپولیس بهبهان، نفت و گاز گچساران، ذوب آهن اصفهان و پاس ناجا قم شرکت دارند.

همچنین فرازبام خاییز دهدشت یاسوج، کیمیا کاشت کردستان، زغال سنگ طبس، فولاد سپاهان اصفهان، پرواز هوانیروز اصفهان و مس کرمان هم تشکیل دهنده تیم‌های گروه دوم هستند.            

سی و سومین دوره این رقابت‌ها که از نوزدهم آذرماه ۹۹ آغاز شده تا بیست و چهارم این ماه در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در شهر صدرا بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران ادامه خواهد داشت.

شهر صدرا در فاصله ۲۰ کیلومتری شمال غربی شیراز واقع شده است. 

 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
476 کلیک ها  یکشنبه, 23 آذر 1399 21:58
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا