• گل مینا پیشکسوت هندبال ایران :

ایران شایسته فینالیست شدن در آسیا است

ایران شایسته فینالیست شدن در آسیا است
   
ایران شایسته فینالیست شدن در آسیا است |||| ||||

ملی پوشان هندبال کشور فردا شنبه ۹بهمن در نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا با تیم قدرتمند قطر صدرنشین گروه A دیدار سختی در پیش رو  خواهند داشت .

 
 
به گزارش راستین آنلاین حسن گل مینا پیشکسوت هندبال ایران افزود:هندبالیست های ایران با پنج پیروزی پیاپی خصوصا مقابل عربستان با شایستگی جواز حضور در رقابت‌های جهانی را بدست آوردند و راهی نیمه نهایی شدند.
 قطعا فردا هم اگرچه بچه های ایران مسابقه آسانی پیش روی ندارند لیکن با شایستگی که از تک تک آنها سراغ داریم راهی فینال آسیا خواهند شد.
 
گل مینا با اشاره به شکست روز چهارشنبه ملی پوشان کشورمان برابر تیم ملی بحرین اظهار کرد: شکست در برابر بحرین چیزی از ارزش‌های ملی‌پوشان هندبال کشورمان را کم نمی‌کند.
عضو کمیته داوران فدراسیون هندبال ایران گفت: هرچند امیدوار بودیم بشود از سد این تیم بگذریم اما بحرینی که برای رسیدن به جایگاه قهرمانی آسیا دندان تیز کرده و با تدارکی وسیع گام به عرصه رقابت‌ها گذاشته‌است تیمی نیست که بشود به‌راحتی از سد آن گذشت.
گل مینا افزود:  در آوردگاه‌های آسیایی بارها ایران به مصاف بحرین رفته‌ که در اکثر آنان تن به شکست داده است و اگر اشتباه نکنم تنها یک پیروزی و یک تساوی در برابر این تیم را در کارنامه دارد .
بحرینی‌ها در آخرین تقابلشان در برابر ایران و در سال ۲۰۲۰ در کویت ۲۲ بر ۲۰ از سد ایران عبور کرده‌اند درحالی‌که این شکست را ۲۶ بر ۳۶  برای ما رقم زدند.
وی عنوان کرد: در این دیدار که در شهر دمام عربستان انجام شد ملی‌پوشان‌مان مقهور سرعت و جنگندگی بحرینی‌ها شدند و در نیمه اول (۱۰ بر ۱۹ )  با اختلاف ۹ گل تن به شکست دادند که این اختلاف را بحرینی‌ها در اوایل بازی و در نیمه اول رقم زدند . جایی که هنوز ملی‌پوشان‌مان به خودشان نیامده بودند و شاید به‌لحاظ روحی و روانی به‌جز برتری فنی،  نام بحرین نیز تاثیر مهمی روی بازیکنان مان داشت. در نیمه دوم تلاش ملی‌پوشان کشورمان نتوانست اختلاف ۹ گل نیمه اول را جبران کند اما در این نیمه نشان دادند که می‌شد از سد این تیم عبور کرد! در نیمه دوم بحرینی ها بازی را ۱۷ بر ۱۶ از ایران گرفتند.یعنی باخت با یک امتیاز.
 
این پیشکسوت هندبال ایران افزود:  این دیدار مشکلات فنی تأثیرگذاری نیز داشت که نمی‌خواهم به آنان اشاره کنم فقط همین را بگویم که شیوه‌ی تدافعی ما و نوع آرایش بازیکنان ما را آنالیزور بحرینی‌ها به‌خوبی تشخیص داده بود و روی حمله بازیکنان کشورمان نیز آرایش دفاعی خود را به گونه‌ای چیده بود که یکی دو بازیکن کلیدی ایران عملاً ازکارافتاده بودند.
 
 
انتهای پیام /  وحید پارسایی
1628 کلیک ها  جمعه, 08 بهمن 1400 15:51
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا