مدير مخابرات شهرستان شيراز :

زيرساخت اينترنتي و مخابراتي مناسب براي پوشش خبري و رسانه‌اي رقابت‌هاي جام‌جهاني كشتي فرنگي فراهم شده است

اطمينان گفت: جلسات متعددي با مسئولان برگزاري رقابت‌هاي جام‌جهاني كشتي تشكيل و متناسب با نيازهاي اعلام شده، فضاي تبادل ديتا و اطلاعات فراهم شده است.

مدير مخابرات شهرستان شيراز اضافه كرد: براي روزهاي 30 و 31 ارديبهشت‌ماه و در مدت برگزاري رقابت‌هاي جام جهاني كشتي فرنگي، 30 متر پهناي باند در محل برگزاري اين مسابقات( ورزشگاه شهيد دستغيب شيراز) ايجاد شده است.

اطمينان با اشاره به فرارسيدن روز ارتباطات، گفت: در شهرستان شيراز 161 طرح توسعه‌اي را در نقاط مختلف و با هدف امكان واگذاري خطوط تلفن ثابت، اجرايي شده است.

وي با تصريح اينكه شهروندان شاهد اجراي طرح‌هاي مخابراتي در نقاط مختلف شيراز و توسعه شبكه كابل نوري هستند، گفت: با توسعه شبكه‌هاي كابل نوري، تمام مشكلات زيرساختي براي تبادل اطلاعات مرتفع مي‌شود.

اطمينان همچنين از تلاش مخابرات براي ايجاد و توسعه زيرساخت‌ها مخابراتي و اينترنتي در شيراز خبر داد و گفت: در بعضي نقاط شيراز ما امكانات لازم براي واگذاري خطوط ثابت ايجاد كرده‌ايم اما متقاضي كمتر از فضاي ايجاد شده است و در برخي نقاط هم با تراكم تقاضا مواجه هستيم.

وي گفت: امسال براساس پيش‌بيني‌هاي انجام شده، اميدواريم امكان واگذاري 50 هزار شماره تلفن ثابت در شيراز فراهم شود.

اطمنيان همچنين با اشاره به برنامه‌هاي پيش‌بيني شده براي بزرگداشت 27 ارديبهشت ماه، گفت: يكي از برنامه‌ها، اجراي پياده‌روي همگاني، روز 31 ارديبهشت در بلوار شهيد چمران شيراز است.

اين مقام مسئول اضافه كرد: در اين روز جوايز ارزنده‌اي شامل دوچرخه، تبلت و سيم‌كارت تلفن همراه به قيد قرعه به شركت كنندگان تعلق خواهد گرفت./ایسنا

انتهای پیام /  101
1270 کلیک ها  دوشنبه, 27 ارديبهشت 1395 15:13
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا