بهره‌برداری از ضلع شمالی بزرگراه آیت‌الله حائری در شیراز در سال آینده

  رئیس کمیسیون حمل ‌و نقل، ترافیک و عمران شورای شورای شهر شیراز درخصوص پروژه محور جنوبی بزرگراه آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی گفت: در نیمه نخست سال ضلع شمالی این پروژه نیز تقدیم مردم می‌شود.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :رضا محمدیان در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۳۴ پروژه شهرداری شیراز با اعتبار ۶۷۱۲.۷ میلیارد تومان که همزمان با ایام دهه فجر برگزار شد، با اشاره به اهمیت این کلان‌شهر در بعد تاریخی، گردشگری، فرهنگی، ورزشی، تجاری و …اشاره و اظهار کرد: اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های شهری طی یک سال گذشته با همت تیم مدیریتی فعلی شهرداری، از نظر کمی ‌و کیفی کم‌نظیر بوده است.

وی در خصوص پروژه محور جنوبی بزرگراه آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی که در سفر وزیر کشور و در دومین روز از دهه فجر به بهره‌برداری رسید، هم گفت: در نیمه نخست سال ضلع شمالی این پروژه نیز تقدیم مردم می‌شود.

رئیس کمیسیون حمل ‌و نقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز با تصریح اینکه با جهاد و گذشت از موانع، می‌توان به کارهای بزرگ دست یافت، افزود: تعداد پروژه‌های شهری در دست اجرا در شیراز نشان می‌دهد که می‌توان به کارهای بزرگ دست یابیم و مردم هم قدردان زحمات خواهند بود.

انتهای پیام /  108
181 کلیک ها  شنبه, 14 بهمن 1402 07:19
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا