نشست انجمن علمی انقلاب اسلامی ایران در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود

  چهاردهمین همایش و نشست سالانه انجمن علمی انقلاب اسلامی ایران با حضور اساتید دروس معارف اسلامی دانشگاه‌های سراسر کشور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :این نشست طی روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن‌ماه سال جاری به میزبانی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و با مشارکت نهادهای مختلفی از جمله معاونت آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دانشگاه‌ها، دانشکده معارف و اندیشه اسلامی دانشگاه تهران، دانشگاه شیراز، دانشکده الهیات و ادیان دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار خواهد شد.

نشست مذکور با هدف تعامل، تبادل‌نظر و هم‌افزایی فکری و روشی میان عموم اندیشمندان و استادان درس انقلاب اسلامی به منظور اشراف بیشتر بر عمیق‌ترین معارف ناب و دستاوردهای گران قدر انقلاب اسلامی و بهترین روش‌های ارتباط با نسل جوان دانشگاهی و تأثیرگذارترین شیوه‌های تبیین برگزار می‌شود.

اطلاعات، پوستر و محورهای این نشست، در پایگاه اینترنتی همایش به نشانی shahecheragh.ir/hamayesh درج شده است. همچنین سامانه اینترنتی eform.shahecheragh.ir/hamayesh جهت دریافت مقالات پژوهشگران ارجمند پیرامون موضوع این نشست در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام /  108
102 کلیک ها  یکشنبه, 24 دی 1402 07:51
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا