سومین اردوی یک روزه کتابخوانی در مناطق عشایری برگزارشد

این اردو در راستای مصوبه آموزشی و فرهنگی عشایر و به منظور بهره گیری از ظرفیت های کتابخانه های عمومی استان در راستای توسعه و تعالی جامعه عشایری و تفاهم نامه همکاری مشترک بین اداره کل امور عشایر استان فارس و اداره کل کتابخانه های عمومی استان برگزار شد. 


منصوره خسروبیگ راساتین آنلاین :در این مراسم که با حضور فیروزی مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان، مسیول دفتر ساماندهی و امور هماهنگی اداره کل امور عشایر استان، مدیران امور عشایر شهرستان های فراشبند و فیروزآباد، تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان ها از جمله:  هلال احمر، ورزش و جوانان، امور کتابخانه ها، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و خانوارهای عشایری تیره چگینی از طایفه عمله ایل قشقایی در منطقه عشایری منگرک، شهرستان فراشبند برگزار گردید، برنامه های قصه گویی، نشست کتابخوانی ویژه بزرگسال، بخش کودک(نقاشی، قصه گویی، کاردستی)، معرفی کتاب، انجام بازی های بومی و محلی، اهدا کتاب، معرفی جشنواره‌های فعال، آشنایی با امداد و نجات در کوهستان، آسیب های اجتماعی و معرفی و حضور کتابخانه سیار صورت پذیرفت.
گفتنی است در این اردو همچنین طی نشستی، شوراها و معتمدین عشایری منطقه مسایل و درخواست هایی همچون تأمین آب آشامیدنی،  راه های عشایری، اسکان،  تسهیلات، پکیج خورشیدی، را مطرح نمودند که توسط مسیول دفتر ساماندهی و امور هماهنگی و مدیران امور عشایر شهرستان های فراشبند و فیروزآباد بررسی و پاسخ های مناسب را ارائه نمودند.

جهت اطلاع از تازه ترین اخبار عشایر استان فارس در كانال رسمی اطلاع رسانی اداره کل امور عشایر فارس به نشانی https://eitaa.com/ashayerfars عضو شوید.
انتهای پیام /  108
269 کلیک ها  دوشنبه, 22 آبان 1402 07:18
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا