جمع آوری زکات در بخش کامفیروز با حضور گروه های جهادی شش شهرستان شمالی فارس

 با حضور رئیس اداره زکات استان فارس و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کامفیروز، جمع آوری زکات در بخش کامفیروز با حضور گروه های جهادی شش شهرستان شمالی استان فارس انجام شد.


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:در حاشیه این اردوی جهادی حجت الاسلام محسن قلی زاده رئیس اداره زکات استان فارس در سخنانی اظهار داشت: این اردوی جهادی به مدت سه شبانه روز و با حضور مسوولان زکات شهرستان های بوانات، اقلید، ارسنجان، زرقان، مرودشت و ممسنی در کامفیروز برگزار شد.


او با بیان اینکه این اردو با هدف فرهنگ سازی زکات است و اینکه مردم بدانند که باید سهم زکات را از مال خود جدا کنند، افزود: آثارفردی و اجتماعی دادن زکات باید برای مردم تشریح شود که در این مدت توسط اعضای حاضر برای مردم تبیین شد.


قلی زاده با تشکر ازهمراهی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس و ائمه جمعه کامفیروز شمالی و جنوبی و سایر افرادی که در این اردوی جهادی حضور داشتند، گفت: این برنامه با مدیریت جناب کرمی رئیس کمیته امداد کامفیروز بسیار رضایت بخش بود.


او همچنین با بیان اینکه معدل زکات اهالی کامفیروز قابل قبول است و ایشان همکاری بسیار خوبی با مبلغان داشتند، افزود: نسبت به مدت مشابه سال قبل 80درصد رشد زکات داشتیم که این معدل دینداری مردم کامفیروز را نشان داد.


قلی زاده در عین حال از مصارف زکات جمع آوری شده نیز گفت و اظهار داشت: هر مقدارزکات در هر محلی جمع شود بین نیازمندان همان محل توزیع می شود.


سامان کرمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کامفیروز نیز با بیان اینکه اردوی جهادی رهپویان زکات امسال نیز طبق سنوات گذشته با اهداف متعالی ترویج واجب فراموش شده در کامفیروزبرگزار شد، افزود: تبلیغ و فرهنگ سازی پرداخت زکوات و صدقات و خیرات و مبرات یک کار پسندیده است که امسال نیز روحانیون و همکاران محترم در بین کشاورزان حضور پیدا کرده و این واجب فراموش شده را متذکر شدند.


او افزود: امسال مسوولان زکات شش شهرستان شمال فارس به مدت سه شبانه روز در کامفیروز حضور پیدا کرده و به صورت چهره به چهره بین کشاورزان حاضر شدند و این وظیفه را به خوبی انجام دادند.


کرمی خاطرنشان کرد: همچون سنوات قبل هر مبلغ و کالایی که جمع آوری شد در همان روستا با اولویت نیازها تقسیم می شود.


او با تشکر از مدیر کل کمیته امداد استان فارس، قائم مقام و معاون توسعه مشارکتهای مردمی و ریاست زکات استان، روسای شورای زکات بخش، بخشداران شمالی و جنوبی، اصحاب رسانه و سایر افرادی که در این برنامه نقش ایفا کردند نیز گفت: امسال نیز جمع آوری برنج و شلتوک انجام شد که بین نیازمندان توزیع خواهد شد. 


هم چنین در مراسم اختتامیه ای که توسط امداد کامفیروزبرگزار گردید از مبلغان ومودیان ودست اندرکاران برگزاری اردوی رهپویان زکات با حضور قائم مقام محترم امدادفارس وسایرمسئولین محلی توسط رییس امداد کامفیروز تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام /  108
95 کلیک ها  یکشنبه, 07 آبان 1402 17:21
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا