• رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز خبر داد :

انتشار لیست غیر واقعی نرخ سرویس مدارس سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲

انتشار لیست غیر واقعی نرخ سرویس مدارس سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲
   
انتشار لیست غیر واقعی نرخ سرویس مدارس سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ |||| ||||

 رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز از ساماندهی زود هنگام سرویس مدارس در سال تحصیلی جاری خبرداد و گفت:با توجه به اهمیت موضوع سرویس مدارس و مشکلات ناشی از بیماری کرونا و تعطیلی مدارس در سنوات گذشته و با عنایت به حساسیت و جدیت مدیریت شهری در ساماندهی سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید ، اقدامات لازم جهت کارشناسی و تصویب نرخ سه ماه زودتر از سنوات گذشته در دستور اقدام قرار گرفت .



منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : پیمان باباخانی ضمن تقدیر از هماهنگی و تعامل صورت گرفته توسط استانداری ، شهرداری ، آموزش و پرورش و فرمانداری شیراز گفت :
بررسی ها و کارشناسی های لازم در خصوص نرخ سرویس مدارس از اسفند ماه سال گذشته در دستور کار سازمان قرار گرفته و با پیگیری های انجام شده و همکاری صمیمانه شورای شهر نرخ پیشنهادی در تیرماه مصوب و مورد تایید فرمانداری قرار گرفت .

وی تصریح کرد :
متاسفانه در هفته اخیر شاهد شیطنت های مجازی و انتشار جدول غیر واقعی نرخ سرویس مدارس بودیم و عده ای با تغییرات غیر واقعی شامل کاهش نرخ و یا در برخی موارد افزایش غیر واقعی نرخ سرویس مدارس موجب کدورت خاطر رانندگان شریف و زحمتکش سرویس مدارس از یکطرف و سردر گمی اولیا دانش آموزان از طرف دیگر شدند .

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر ضمن رد نرخ های غیر واقعی منتشر شده گفت : تمامی مساعی لازم برای تدقیق بیشتر هزینه ها صورت گرفته و تلاش شد تا نرخ سرویس مدارس به واقعیت هزینه ها نزدیکتر شده و رضایت بیشتر رانندگان سرویس و همچنین اولیاء دانش آموزان را جلب نماییم .

باباخانی ضمن دعوت از رانندگان جهت حضور بیشتر در سرویس مدارس از اولیا و رانندگان خواست تا جدول نرخ مصوب را از طریق سایت شهرداری شیراز ، سایت سازمان حمل و نقل مسافر یا مدارس و شرکت های حمل و نقل مجری سرویس مدارس پیگیری نمایند .
انتهای پیام /  108
306 کلیک ها  دوشنبه, 20 شهریور 1402 11:13
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا