نورپردازی و افزایش روشنایی بوستان بعثت

  معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری منطقه یک شهرداری شیراز گفت: به منظور تامین روشنایی مناسب، بهینه سازی و صرفه جویی در مصرف انرژی و ارتقای امنیت و ایمنی شهروندان، پروژه بهسازی و افزایش روشنایی بوستان بعثت در حال اجرا است.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :مجید دهقان گفت: از ابتدای امسال اقدامات گسترده ای برای بهسازی، اصلاح سیستم و تامین روشنایی پارک های سطح منطقه انجام گرفته است.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری منطقه یک شهرداری شیراز با اشاره به ضرورت وجود نور و روشنایی به عنوان یکی از اصلی ترین عناصر منظر شهری و تامین امنیت شهر و نقش باز دارنده آن از وقوع جرم و ناهنجاری گفت: پروژه بهینه سازی و نورپردازی بوستان بعثت با توجه به فرسودگی و قدیمی بودن سیستم روشنایی و با منظور کاهش هزینه برق مصرفی در حال اجرا است.

وی از ویژگی های این پروژه به رفع نواقص نورپردازی و نقاط تاریک، کابل کشی به طول یک هزار و ۴۰۰متر، نصب ۱۷۲ پایه روشنایی با ارتفاع بلند، اجرای فندانسیون های جدید جهت ایمنی بیشتر و جمع آوری پایه های قدیمی اشاره کرد و افزود پس از اجرای طرح جدید ضمن ارتقای کیفیت نور، تاریکی به کمترین حد ممکن می رسد.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک شیراز در پایان افزود: عملیات بهینه سازی و افزایش روشنایی بوستان خلد برین نیز در حال طراحی و بزودی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام /  108
85 کلیک ها  دوشنبه, 20 شهریور 1402 08:43
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا