آسفالت‌ بیش از 38 هزار مترمربع معابر طی هفته پنجم

  سخنگوی شهرداری شیراز با بیان اینکه اجرای آسفالت در یازدهمین مرحله جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز از ۱۶ مردادماه آغازشده است، گفت: در طول هفته پنجم، ۳۸ هزار و ۶۳۲ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۵ هزار و ۱۹ تُن آسفالت شده است.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :رضا جاویدی در خصوص آسفالت معابر سطح شهر اظهار کرد: یازدهمین گام از جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز که از روز دوشنبه ۱۶ مردادماه جاری با ۶ میلیون مترمربع آسفالت و اعتبار بالغ‌بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان شروع‌شده، طی برنامه دوساله انجام می‌شود.

سخنگوی شهرداری شیراز با اعلام میزان آسفالت انجام‌شده در هفته پنجم از جهش عمرانی اعلام کرد: در هفته گذشته، ۳۸ هزار و ۶۳۲ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۵ هزار و ۱۹ تُن آسفالت شده است.

وی در ادامه به تفکیک جزئیات و مساحت معابری که لکه‌گیری، تراش و ترمیم، روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی و روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده، پرداخت.

جاویدی با بیان اینکه تراش و ترمیم آسفالت در بولوار امیرکبیر در منطقه ۴ انجام‌شده است، گفت: لکه‌گیری در سطوح مناطق ۶ و ۸ صورت گرفته است.

این مقام حوزه ارتباطات مدیریت شهری شیراز بیان کرد: روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی در کوچه ۲ شهید چمران و کوچه ۴ شهید بهشتی در منطقه یک، کوچه ۵ اهلی (کوچه ۳۳ زند) و کوچه ۲ ایثار در منطقه ۲، بولوار سپاه جنوبی در منطقه ۵، منشعبات شهید کامفیروزی، منشعبات شهید اسماعیلی و کوچه ۲۱ یاوران غربی در منطقه ۹ و کوچه ۸ طوبی و کوچه ۵ طلاب در منطقه ۱۱ انجام‌گرفته است.

وی افزود: روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده در لایه اول آسفالت لوله‌گذاری دروازه قرآن در منطقه ۳، کوچه یک زیتون در منطقه ۱۰ و پروژه‌های عمرانی نیز طی هفته گذشته انجام‌شده است.

سخنگوی شهرداری شیراز گفت: طی ۵ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت در یازدهمین گام جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز، ۲۵۶ هزار و ۵۱۶ مترمربع از معابر مناطق این کلان‌شهر با میزان ۳۲ هزار و ۹۶ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

انتهای پیام /  108
101 کلیک ها  یکشنبه, 19 شهریور 1402 08:35
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا