خدمات‌دهی بیش از 17 هزار نفرروز خادمان شهرداری شیراز در موکب احمدبن‌موسی(ع)

   شهردار کلان‌شهر شیراز گفت: ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفرروز خادمان مدیریت شهری در موکب حضرت احمدبن موسی، شاهچراغ (ع) در مرز شلمچه به زائرین اربعین حسینی(ع) خدمات‌دهی کرده‌اند.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : شهردار کلان‌شهر شیراز، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس، سردار ظهراب قنبری مهارلو فرمانده لشکر پیاده عملیاتی ۱۹ فجر فارس، نماینده ولی فقیه در سپاه فجر، مسعود زارعی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز و جمعی مسؤولین سپاه و شهری از سومین نمایشگاه بزرگ راهیان اربعین بازدید کردند.

محمدحسن اسدی با ایراد سخنرانی در اجتماع چندین هزار نفری مردم شیراز که برای بازدید از این نمایشگاه واقع درمحدوده منطقه ۱۱ و نمایش هنری بر فراز هستی حضور یافته بودند، ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را تسلیت و از همه دست‌اندرکاران و همچنین حضور همشهریان قدردانی کرد.

شهردار شیراز، سیر این نمایشگاه را که با نگاهی به تاریخ اسلام و وقایع آن است، با هدف انتقال مفاهیم اسلامی دانست که توانسته برنامه‌ای فرهنگی و مذهبی در خور و شان همشهریان شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت(ع) باشد.

شهردار شیراز در ادامه به خدمات شهرداری این کلان‌شهر در مرز شلمچه، کربلای معلی و همچنین «شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت(ع)» پرداخت و بیان کرد: ۷۰۰ نفر از خادمان مدیریت شهری به همراه بیش از یکصد دستگاه خودرو سبک و سنگین در موکب حضرت احمدبن موسی، شاهچراغ(ع) در مرز شلمچه به زائرین اربعین حسینی (ع) خدمات‌ متعددی نظیری حمل‌ونقل از پارکینگ تا پایانه مرزی و از نقطه‌ صفر مرزی تا بصره، خدمات ایمنی در سه نقطه پارکینگ، موکب و پایانه، خدمات تنظیف، اسکان و پذیرایی با تجهیزات برودتی در جغرافیای گرم منطقه و ... به مدت حداقل ۲۵ روز ارائه کرده‌اند.

بنا به اظهار اسدی؛ حضور حدود ۳۰ نفر از نیروهای شهرداری شیراز در موکب حضرت احمدبن موسی-شاهچراغ(ع) کربلای معلی و خدماتدهی به زائرین اربعین در آن منطقه و همچنین اسکان و خدمات به زائرین داخلی و اتباعی که برای رسیدن به مرز عراق از شیراز عبور می‌کردند، از دیگر خدماتی بود که شهرداری‌شیراز در ایام اربعین ارائه کرد.

وی، این خدمات را در راستای مدیریت انقلابی در مدیریت شهری و کشور دانست.

انتهای پیام /  108
78 کلیک ها  شنبه, 18 شهریور 1402 12:09
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا