حسینی رئیس شورای شهر شیراز شد /دو عضو جدید معارفه شدند

 در پی احضار و بازداشت دو تن از اعضای شورای شهر شیراز در ماه‌های گذشته، هفته پیش با دریافت کیفرخواست، این دو عضو شورا به دستور قضایی از حضور در صحن علنی منع شدند.


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:با توجه به پیش رو بودن انتخاب رئیس و هیئت رئیسه شورا مقرر گردید تا تعیین تکلیف این دو عضو دو تن از اعضای علی البدل وارد شورا شوند.
امروز ۱۲ مرداد ماه در جلسه فوق‌العاده شورا که به این منظور برگزار شد، ابراهیم کمالی و محمود صفایی به عنوان دو عضو شورا به ترکیب اعضای اصلی اضافه شدند؛ البته شورا به منظور موقت بودن این انتخاب، فعلا از واگذاری مسئولیت‌های اصلی به این دو عضو جدید خودداری کردند.
لازم به ذکر است که جلسه قبل شورا که روز یکشنبه ۸ مرداد ماه برگزار شد به دلیل حد نصاب نرسیدن اعضا برای انتخاب هیئت رئیسه منوط به انتخاب این دو عضو گردید.
سید ابراهیم حسینی رئیس شورای شهر شیراز شد
در ادامه سید ابراهیم حسینی تنها کاندیدای ریاست شورای شهر شیراز بود که با دوازده رأی توانست ریاست شورای شهر را بر عهده بگیرد.
ترکیب اعضاء هیئت رئیسه شورا
محمد تقی تذروی تنها کاندیدای نائب رئیسی شورای شهر شیراز بود که با ۱۳ رای برای سال سوم نائب رئیس شورای شهر شیراز باقی ماند.
افسانه خواست‌خدایی نیز تنها کاندیدای منشی اول برای سال سوم نیز به این سمت برگزیده شد.
سید مریم حسینی کاندیدای عضو هیأت رئیسه، با ۱۰ رأی موافق مقابل سه رأی سفید به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز معرفی شد.
همچنین علیرضا اسکندری کاندیدای منشی دومی شورا، در پایان رأی گیری با ۱۱ رأی و دو رأی سفید به عنوان منشی دوم شورای شهر شیراز معرفی شد.
در ادامه کیانی رحیمی نیز که تنها کاندیدای خزانه‌داری بود با ۱۱ رأی موافق و دو رأی سفید عهده‌دار این سمت شد.

 

انتهای پیام /  108
327 کلیک ها 
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا