ارائه خدمات درمانی به خانواده زندانیان نیازمند شیراز

  رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس از ارائه خدمات بهداشتی درمانی عمومی و تخصصی به خانواده زندانیان نیازمند شهر شیراز همزمان با ایام محرم خبر داد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :حسین صمصام در جمع خبرنگاران از تداوم اجرای اردو‌های جهادی سلامت محور در استان همزمان با ایام محرم خبر داد و گفت: خدمات بهداشتی درمانی عمومی و تخصصی به خانواده زندانیان نیازمند شهر شیراز ارائه شد.

او بیان کرد: در راستای اجرای راهبرد جهاد خدمت و جهاد امیدآفرینی، اردو‌های جهادی سلامت محور از سوی بسیجیان جامعه پزشکی استان فارس در ماه محرم اجرا و خدمات بهداشتی درمانی رایگان به مناطق کم برخوردار استان ارائه می‌شود.

صمصام با بیان اینکه برنامه‌های جهادی در ماه‌های محرم و صفر تا حضور جهادگران سلامت استان فارس در کنگره عظیم اربعین حسینی ادامه دارد، افزود: در راستای تبعیت از مولا و سرور آزادگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گروه جهادی سلامت محور شهید «هاشم شعبانی» اقدام به ارائه خدمات بهداشتی درمانی عمومی و تخصصی به خانواده زندانیان نیازمند شهر شیراز کرد.

کاظم شعبانی، مدیر گروه جهادی شهید شعبانی نیز در این زمینه گفت: با توجه به اینکه انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهر شیراز ۲۵۰۰ خانواده را زیر پوشش دارد، این گروه جهادی ارایه خدمات تخصصی درمانی رایگان به این خانواده‌ها را در برنامه‌های خود قرار داده و تاکنون به ۷۰۰ خانواده، خدمات سلامت محور ارائه داده است.

او اضافه کرد: در این برنامه جهادی، ۱۰ پزشک عمومی و متخصص و چهارده پیراپزشک شامل متخصصان زنان، چشم، گوش و حلق و بینی، اطفال، توانبخشی، پوست، پزشکان عمومی، پزشک داروساز، مشاور دارویی و بینایی سنج حضور داشتند.

یادآور می‌شود، این برنامه جهادی با مشارکت کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شهید آیت‌الله دستغیب و بیمارستان مادر و کودک شوشتری اجرا شده است.

انتهای پیام /  108
143 کلیک ها  شنبه, 31 تیر 1402 09:05
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا