تنها فرصت بخشودگی جرائم عوارض نوسازی سنوات قبل تا 28 مردادماه

تنها فرصت بخشودگی جرائم عوارض نوسازی سنوات قبل تا 28 مردادماه
   
تنها فرصت بخشودگی جرائم عوارض نوسازی سنوات قبل تا 28 مردادماه |||| ||||

  مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری شیراز ضمن تاکید بر اینکه طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی تنها فرصت بخشودگی جرائم ۹ درصدی سالیانه عوارض نوسازی سنوات قبل (سال ۱۴۰۱ و سال‌های قبل از آن)، فقط تا ۲۸ مردادماه ۱۴۰۲ است، از شهروندان شیرازی خواست که هر چه…

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :امید گشتاسبی ضمن تاکید بر اینکه طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی تنها فرصت بخشودگی جرائم ۹ درصدی سالیانه عوارض نوسازی سنوات قبل (سال ۱۴۰۱ و سال‌های قبل از آن)، فقط تا ۲۸ مردادماه ۱۴۰۲ است، از شهروندان شیرازی خواست که هر چه سریعتر نسبت به پرداخت این عوارض اقدام کنند.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری شیراز افزود: با توجه به توزیع قبوض عوارض نوسازی، تاریخ درج شده در قبوض مذکور مربوط به عوارض نوسازی تا پایان سال ۱۴۰۱ بوده و قبوض عوارض نوسازی سال ۱۴۰۲ هنوز توزیع نشده است. همچنین مالکین محترم می توانند با مراجعه به مناطق یازده‌گانه شهرداری یا درگاه الکترونیکی به نشانی eshahr.shiraz.ir و یا از طریق سامانه سرو اقدام به پرداخت عوارض نوسازی ملک خود کنند. مبلغ صفر درج شده در برخی از قبوض توزیعی به معنای پرداخت عوارض نوسازی ملک مذکور تا پایان سال ۱۴۰۱ است.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری شیراز در پایان تصریح کرد: به منظور ترغیب، تشویق و فرهنگ‌سازی در زمینه مشارکت و همکاری شهروندان محترم، به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز همه ساله جوایز ارزشمندی جهت مودیان خوش‌حسابی که به موقع عوارض نوسازی، شغلی و خودرو خود را پرداخت نمایند، در نظر گرفته می شود که این جوایز طی مراسم جشنواره خوش‌حسابی، قرعه‌کشی و به مودیان خوش‌حساب اهدا می‌گردد. همچنین جوایز مودیان خوش‌حساب سال ۱۴۰۱ به مبلغ ۴.۵ میلیارد تومان مصوب شده که در وقت مقرر قرعه کشی و جوایز اهدا خواهد شد.

انتهای پیام /  108
76 کلیک ها  شنبه, 24 تیر 1402 07:14
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا