نگاه توسعه محوربه بافت باید مورد توجه جدی قرار گیرد

  مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: نگاه توسعه محور، سیاست های تشویقی، ارایه تسهیلات در بافت های فرسوده و نگاه کالبدی به بافت باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :محمود رضا طالبان، گفت: استان فارس و شهر شیراز دارای سوابق عملکردی بسیار درخشان در حوزه های بازآفرینی شهری است که امید می رود با تلاش و برنامه ریزی و ترسیم نقشه جامعه به جایگاه واقعی خود بازگردد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به حوزه بازآفرینی شهری گفت: استان فارس و شهر شیراز، دارای سوابق عملکردی بسیار درخشان در حوزه های بازآفرینی است که امید می رود با تلاش، برنامه ریزی و ترسیم نقشه جامع، فارس به جایگاه واقعی خود بازگردد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس افزود: نگاه توسعه محور، سیاست های تشویقی، ارایه تسهیلات در بافت های فرسوده و نگاه کالبدی به بافت باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

امیر عباسی رییس پیشین اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی شهری عنوان کرد: در بازآفرینی شهری بر عدالت در توزیع تسهیلات، قیر و منابع اصرار ورزیدیم و تلاش حداکثری در این حوزه باید ادامه پیدا کند.

زینل نیک مرام رییس جدید اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی شهری، با اشاره به جایگاه و نقش بازآفرینی شهری گفت: هویت فرهنگی و سرمایه واقعی در حوزه های بازآفرینی شهری است و تغییر در این حوزه معنای ضعف در گذشته نیست و برای تحرک و پویایی تغییرات الزامی هستند.

انتهای پیام /  108
111 کلیک ها  یکشنبه, 11 تیر 1402 06:56
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا