برگزاری 55 جشن دهه ولایت و امامت در محلات یازده گانه شیراز

 سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز از برگزاری 55 جشن دهه ولایت و امامت در محلات یازده گانه شیراز خبر داد .



منصوره خسروبیگ راستین آنلاین محمد رضا هاجری، سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه به منظور تلطیف فضای فرهنگی شهر توام با نشاط و شادی شهروندان همزمان با دهه مبارک امامت و لایت که از عید قربان تا غدیر نامگذاری شده است، جشن های بزرگ در سطح مناطق یازده گانه شهرداری برگزار می شود.

وی گفت: با هماهنگی و دستور شهردار شیراز مقرر شد در هر منطقه شهرداری پنج جشن محلی برگزار شود. به گفته عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی و سومین حرم اهل بیت (ع) شورای ششم، مجموعاً در طول یک دهه، تعداد 55 جشن محلی در مناطق یازدگاه شهر شیراز برپا می شود .

هاجری عنوان کرد: در شهرداری مناطق یازدگانه، شخص شهردار و روابط عمومی، ناظر و یاوران شورا پیگیر برگزاری جشن خواهند بود .

او با ضرورت هماهنگی و بر برنامه ریزی برای باشکوه برگزار کردن جشن دهه امامت و ولایت در فاصله عید قربان و عید غدیر خم اظهار امیدواری کرد این جشن ها در محلات پر جمعیت با حضور گسترده مردم جشن باشکوه اجرا می شود.

به گفته سخنگویی شورای اسلامی شهر شیراز، برنامه ریزی برای 55 جشن محلی با محوریت شهرداری و شورای شهر شیراز در کنار ده ها جشن متمرکز دیگر در شهر عملیاتی می شود.

او همچنین از برگزاری جشن 15 هزار نفری عید غدیر در مجموعه ورزشی حافظیه خبرداد و گفت: برگزاری این جشن بزرگ با همکاری شهرداری شیراز و قرار گاه احمدبن موسی اجرا می شود. همچنین در چندین محله بزرگ شیراز برگزاری برای جشن های غدیر و قربان پیش بینی شده است.

هاجری در پایان تصریح کرد: حضور پر رنگ شورا و شهرداری در برنامه ریزی و حضور در اجرای چنین جشن هایی به عنوان نهاد اثر گذار و مردمی در فراهم نمودن فضای نشاط اجتماعی شهروندان کاملا مشهود و قابل تقدیر است.
انتهای پیام /  108
109 کلیک ها  سه شنبه, 06 تیر 1402 10:24
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا