آغاز طرح محرومیت زدایی توسط شهرداری منطقه ۴ شیراز/ انجام ۱۵۰ هزار مترمربع آسفالت

 شهردار منطقه چهار شیراز از آغاز طرح محرومیت زدایی توسط شهرداری این منطقه در شهرک گلشن به عنوان یکی از مناطق کمتر برخوردار این شهر خبرداد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:حسام الدین اسدزاده اظهار داشت: در این راستا حدود ۱۵ هزار مترمربع آسفالت و همچنین حدود ۳۰۰۰ مترمربع كانيوا گذاری اجرا می شود.وی بیان کرد: همچنین، با پيگيري انجام شده شركت آب و فاضلاب شبكه فاضلاب كوچه های هاي ٢،٤،٦،٨،١٠ در حال اجرا است كه پس از پايان عمليات شهرداري منطقه نسبت به اجراي كانيوا كذاري و روكش اقدام مي کند.اسدزاده بیان کرد: برای این طرح ها نیز تاکنون حدود ٣ميليارد تومان هزينه شده است.وی گفت: در ادامه این طرح، لوله گذاري خيابان اصلي و برخي كوچه ها هم با توجه به نقشه هاي تجديد نظر شده از هفته آينده به طول ٢/٥كيلومتر اجرا می شود.شهردار منطقه چهار شیراز تاکید کرد: خدمت به مردم و به ویژه توجه به مناطق کمتر برخوردار را یک وظیفه می دانیم و بر این باوریم که باید توزیع خدمات نیز عادلانه باشد.وی بیان کرد: تا رفع مشکلات در کنار شهروندان عزیز ساکن در شهرک گلشن هستیم و برای ایجاد زیرساخت ها نیز از هر تلاشی دریغ نمی ورزیم.
انتهای پیام /  108
113 کلیک ها  دوشنبه, 08 خرداد 1402 19:07
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا