توزیع ۴۷۰۰ بسته معیشتی در شیراز

توزیع ۴۷۰۰ بسته معیشتی در شیراز
   
توزیع ۴۷۰۰ بسته معیشتی در شیراز |||| ||||

همزمان با ایام مسعود ولادت امام حسن مجتبی(ع، روز اکرام و تکریم، به همت خیرین و نیک اندیشان، ۴۷۰۰ بسته رمضانیه بین نیازمندان در شهرستان شیراز توزیع شد.

 منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:فرمانده ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز پنج‌شنبه ۱۷ فروردین در آیین توزیع این بسته‌ها به خبرنگاران گفت: الحمدالله اقدامات خوب و پسندیده توسط خیران و مجموعه‌های مردمی در بحث انفاق و اطعام و افطار نیازمندان و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان انجام شده است.

سرهنگ پاسدار مجید علیپور افزود: موسسه خیریه حجت بن الحسن عسکری (عج) شیراز بیش از ۱۶ سال متوالی در تهیه ارزاق فعالیت دارد که امروز تعداد ۴۷۰۰ بسته معیشتی به همت این خیریه مردمی تهیه و بین ایتام و نیازمندان تحت پوشش بهزیستی توزیع شد.

او ادامه داد: طی روزهای گذشته و به مناسبت ماه مبارک رمضان نیز توسط ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز تعداد ۵ هزار بسته رمضانیه با محوریت مساجد و پایگاه‌های مقاومت توزیع شده است.

رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه حجت بن الحسن العسکری (عج) نیز گفت: با مشارکت خیران ۱۶ سال است که در ماه مبارک رمضان، این موسسه طرح افطار را با توزیع بسته‌های رمضانیه شامل برنج، ماکارونی، روغن، حبوبات، سویا و رب گوجه اجرا می‌کند.

مهدی محلاتی اضافه کرد: توزیع این بسته‌های رمضانیه بین ۷۲ موسسه خیریه استان از ابتدای ماه مبارک رمضان با هدف توزیع ۲۴۰ هزار وعده غذایی شروع شده است و تا پایان ماه رمضان هم ادامه دارد.

محلاتی با بیان اینکه کمک‌های این موسسه به خانواده‌های نیازمند با کمک و مساعدت مستمر خیران انجام می‌شود، گفت: نیکوکاران خواهان مشارکت در طرح افطار، می‌توانند در ۳ طرح سلمان با هزینه ۱۶۰ هزار تومان برای اطعام به ۴ خانواده نیازمند، طرح امیرالمومنین با هزینه ۲۰۰ هزار تومان برای اطعام به ۶ خانواده نیازمند و همچنین طرح پیامبر اعظم با هزینه ۲۵۰ هزار تومان برای اطعام به ۸ خانواده نیازمند مشارکت کنند.

انتهای پیام /  108
251 کلیک ها  پنج شنبه, 17 فروردين 1402 22:19
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا