• حسینی عنوان کرد :

ایجاد مراکز اشتغال در مناطق مختلف شهرداری شیراز

ایجاد مراکز اشتغال در مناطق مختلف شهرداری شیراز
   
ایجاد مراکز اشتغال در مناطق مختلف شهرداری شیراز |||| ||||

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت : ایجاد مراکز اشتغال در مناطق مختلف شهرداری شیراز که با حمایت شهردار شیراز، اعضا  کمیسیون محرومیت زدایی و قرارگاه محرومیت زدایی «احمد ابن موسی (ع)» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال پیگیری و به انجام رسیدن است.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : سیده مریم حسینی، امروز یکشنبه (23 بهمن) در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم شیراز در راهپیمایی 22 بهمن گفت: بصیرت مردم افتخارآفرین سومین حرم اهل بیت (ع)، نیرومندی و سرزندگی این نظام را بیش از همیشه به رخ دشمنان کشید .

عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: 22 بهمن سرآغاز برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی و بیداری مستضعفان بر‏ ‎‏کشور و ملت بزرگ ایران و بر جمیع مسلمانان و مستضعفان و محرومان است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در صیحفه خویش مستضعفان را ولی نعمتانی معرف می ‌کنند، اظهار کرد: شورای اسلامی ششم شهر شیراز با تاسی از فرامین امامین انقلاب از ابتدای شکل گیری، به تشکیل کمیسیونی به نام «محرومیت زدایی» پرداخت تا برای حل مشلات محرومین گامی عملی بردارد.

حسینی اعلام کرد: طرح «شوق زندگی» با همکاری دادگستری استان فارس با هدف حل مشکلات و آسیب های اجتماعی گروه های در معرض آسیب از قبیل بانوان ، کودکان و .... تهیه شده است و با هدف محرومیت زدایی و حل مشکلات به صورت ریشه ای، تفاهم نامه با 15 دستگاه و ارگان شامل سپاه، بسیج، مرکز کارشناسان قوه قضائیه، بهزیستی، کمیته امداد و ... برای محرومیت زدایی در شهر شیراز منعقد شده است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین رسالت های کمیته محرومیت زدایی توجه به زنان سرپرست خانوار است که همواره مورد مداقه و توجه ویژه کمیته قرار دارد زیرا سرمايه گذاری و توجه بيشتر به  زنان سرپرست خانوار تاثیر مثبتی در رشد و توسعه كيفی خانواده های آنها و تعالی نسل آینده دارد.

حسینی گفت: ایجاد مراکز اشتغال در مناطق مختلف شهرداری شیراز که با حمایت شهردار شیراز، اعضا  کمیسیون محرومیت زدایی و قرارگاه محرومیت زدایی «احمد ابن موسی (ع)» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال پیگیری و به انجام رسیدن است.

انتهای پیام /  108
1014 کلیک ها  دوشنبه, 24 بهمن 1401 08:29
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا