تمهیدات شهرداری منطقه یک‌ شیراز درخصوص مدیریت روان‌ آب شهری و آمادگی در مقابل آبگرفتگی

تمهیدات شهرداری منطقه یک‌ شیراز درخصوص مدیریت روان‌ آب شهری و آمادگی در مقابل آبگرفتگی
   
تمهیدات شهرداری منطقه یک‌ شیراز درخصوص مدیریت روان‌ آب شهری و آمادگی در مقابل آبگرفتگی |||| ||||

 شهردار منطقه یک‌ شیراز گفت: تمهیدات لازم در خصوص مدیریت روان آب شهری و آمادگی در مقابل آبگرفتگی، لایروبی و پاکسازی انهار، کانال‌ها و مسیل‌های اصلی و بیرون کشیدن زباله‌ها از جوی‌ها و پاکسازی رودخانه خشک و حفر چاه‌های جذبی انجام شده است. 

  منصوره خسروبیگ / راستین آنلاین به نقل از شهرداری شیراز، عبدالصالح رستم‌زاده شهردار منطقه یک شیراز با بیان اینکه معاونت محیط زیست و خدمات شهری یکی از کلیدی‌ترین معاونت‌ها در مناطق محسوب می‌شود که وظایف مهمی را برعهده دارد، اظهار کرد: این حوزه ارتباط مستقیم و مستمری با شهر و شهروندان دارد.


او افزود: خدمات در این معاونت باید به نحوی باشد که باعث بهبود کیفیت زندگی و جلب بیشترین رضایتمندی شهروندان را داشته باشد.

 شهردار منطقه یک شیراز در ادامه با تشریح برخی از اقدامات انجام شده این حوزه، به اجرای عملیات اصلاح، بهسازی و نصب تابلوهای شناسایی معابر محدوده منطقه اشاره و بیان کرد: این تابلوها در بازدیدهای انجام شده کارشناسان در معابر فاقد پلاک، فرسوده و یا به درخواست شهروندان طی تماس با ۱۳۷ شناسایی شده‌اند و کار نصب، اصلاح و بهسازی آنها آغاز شده است.

  رستم‌زاده تصریح کرد: در این راستا نصب، اصلاح و بهسازی تابلوهای معابر محلات قدوسی، ستارخان، بعثت، قصردشت، ابیوردی و سایر محلات منطقه انجام شده است. 

 او با اشاره به تمهیدات انجام شده در خصوص مدیریت روان آب شهری و آمادگی در مقابل آبگرفتگی، لایروبی و پاکسازی انهار، کانال‌ها و مسیل‌های اصلی و بیرون کشیدن زباله‌ها از جوی‌ها و پاکسازی رودخانه خشک و حفر چاه‌های جذبی را مهم‌ترین اقدامات معاونت محیط زیست و خدمات شهری این منطقه دانست.


 شهردار منطقه یک شیراز افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های لازم و لایروبی به موقع بیش از ۴۸هزار متر طول کانال و مسیر آب‌های سطحی و تجهیز، تعمیر و لایروبی ۳۴ حلقه چاله پمپ به منظور مدیریت و هدایت آب‌های سطحی انجام شد. 


رستم‌زاده با اشاره به پیگیری و رفع بیش از هفت‌هزار درخواست‌های مردمی سامانه ۱۳۷ در طول ۹ ماه گذشته سال جاری عنوان کرد: باید با حضور به موقع، سریع و سرکشی مستمر از سطح منطقه در جهت پیگیری و رفع درخواست‌ها و مشکلات به وجود آمده اقدام کنیم.

انتهای پیام /  108
112 کلیک ها  یکشنبه, 04 دی 1401 17:01
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا