هم گرایی و همکاری نیروهای انقلابی، سبب رضایت مندی مردم به نظام مقدس اسلامی است

      مصطفی کیانی رحیمی، عضو جدید شورای شهر شیراز، در هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورا در نخستین نطق پیش از دستور خود گفت: این دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که با تکیه بر گفتمان انقلابی آغاز گردیده، کسی برای قدرت نباید مسابقه دهد؛ بلکه تمام ماهیت قدرت، فقط برای خدمت صادقانه است.

به گزارش راستین آنلاین وی در ادامه افزود: این شورا، شورای انقلابی است و از بابت این انقلابی بودن مورد تأیید مردم قرار گرفت که انتظار است اعضای محترم شوراهای اسلامی، بستری برای وحدت، همگرایی و همکاری نیروهای انقلابی فراهم نمایند تا زمینه رضایت‌مندی مردم و اعتماد بیش از پیش آنان به نظام مقدس اسلامی فراهم گردد. وی در پایان از آحاد جامعه، مردم شریف شهر مقدس شیراز، علما و روحانیون معزز، اصحاب رسانه، نخبگان و جـریـانـات سیاسی عـاجـزانه در خواست کرد ضـمن ارشـادات مشفقـانـه خـود و بـا تـوجه بـه متـن و پرهیز از حواشی، فضایی آرام برای خدمت رسانی بهتر خادمان خود در شورا و شهرداری فراهم نمایند. وی در ادامه با بیان این که بی‌شک تنوع در دیدگاهای اعضای شورا نشان از اختلاف در مبنا و انشقاق نیست، افزود: این تنوع دیدگاهی، تفاوت درشیوه‌ها و نشان از پویایی وسرزندگی شوراست که خروجی آن باعث اخذ تصمیمات بهتر در مسیر خدمت رسانی به مردم نجیب شهرمان خواهد شد.
کیانی رحیمی در پایان از حسن اعتماد روحانیون و خانواده معزز شهدا، ایثارگران، فرهنگیان، بازاریان و کسبه، بازنشستگان، جامعه بزرگ عشایر، یاوران شورا، ورزشکاران، صنوف و دیگر عزیزان قدردانی و سپاسگزاری کرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
153 کلیک ها  دوشنبه, 25 مهر 1401 22:02
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا