روند طولانی صدور مجوزها مردم را به شهرداری بدبین کرده است

  عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: روند طولانی صدور مجوزها، مردم را نسبت به شهرداری بدبین و فعالیت‌ها را با مشکل جدی مواجه کرده است. 

به گزارش راستین آنلاین محمدرضا هاجری عصر یکشنبه ۱۷ مهر در صحن علنی شورای شهر شیراز گفت: مردم داری و تکریم ارباب رجوع اقتضا می‌کند که پاسخ مردم در شهرداری با سرعت و سبقت داده شود تا اطمینان و اعتماد بعضا برباد رفته، بازگردد و در صدور مجوزات قانونی، تسریع حاصل شود.

او افزود: به منظور کمک به گره گشائی کارهای فروبسته مردم، لازم است شورا، اوقات برگزاری کمیسیون و کمیته‌ها را خارج از وقت اداری در نظر بگیرد تا مدیران شهرداری در وقت اداری، پاسخگوی مردم بوده، گره از کارهای آنها بازکنند.

هاجری تاکید کرد:  دغدغه مردم پیرامون وسائل حمل و نقل مربوط به دانش آموزان عمومیت داشته و لازم است بصورت متمرکز گره گشایی شود.

عضو شورای شهر شیراز عنوان کرد: تبلیغات گسترده، نیازمندی سرویس مدارس در سایت‌هایی مانند دیوار و امثالهم، روح و روان مردم را می‌خراشد و امنیت را کم رنگ می‌کند.

هاجری خاطرنشان کرد: ضروری است آموزش و پرورش، فرمانداری، نیروی انتظامی، سازمان حمل و نقل شهری و کمیسیون عمران و حمل و نقل طی جلسه کاربردیِ مشترک، پاسخگوی خانواده‌ها باشند.

او گفت: عیب است که بعضی از خانواده‌ها هنوز نتوانسته‌اند سرویس مناسبی برای فرزندان دانش آموز خود پیدا کنند. چنانچه قیمت خدمات، عادلانه، منصفانه و متوازن باشد، گره گشا خواهد بود.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
179 کلیک ها  یکشنبه, 17 مهر 1401 21:45
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا