برنامه ۵ ساله حمل و نقل شیراز تدوین می‌شود

برنامه ۵ ساله حمل و نقل شیراز تدوین می‌شود
   
برنامه ۵ ساله حمل و نقل شیراز تدوین می‌شود |||| ||||

 نائب رئیس شورای شهر شیراز، از تدوین برنامه ۵ ساله اهداف کمی و کیفی شهرداری این کلانشهر در حوزه حمل و نقل خبر داد.


به گزارش راستین آنلاین محمدتقی تذروی سه‌شنبه ۱۸ مرداد در جمع خبرنگاران عنوان کرد: اهداف کمی و شاخص‌های برنامه ۵ ساله ۱۴۰۴-۱۴۰۰ شهرداری شیراز مرتبط با حوزه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک پس از برگزاری چندین جلسه کمیسیون در راستای همین موضوع و با استفاده از نظرات مشاورین این کمیسیون و همچنین با مشارکت شهروندان بزای اعلام نظرات و پیشنهادات، برگزاری وبینارهای تخصصی با افراد صاحب نظر در حوزه حمل و نقل، بررسی و رفع موارد مد نظر برای تصویب به شورا ارسال شده است.
او بیان کرد: اهداف برنامه ۵ سال آینده کمیسیون حمل و نقل که تمام موارد در راستای رویکرد ۷۲ گانه شورای اسلامی شهر شیراز، ۲۱ تکلیف بودجه، ۱۱۳پروژه ستاره دار و طرح جامع حمل و نقل است که در سرفصل‌های حمل و نقل عمومی، شبکه معابر، مدیریت ترافیکی و توقفگاه‌ها ارائه شده است.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز افزود: قدم برداشتن در راه این اهداف و گم نکردن مسیر هدف بسیار مهم است، که طرح جامع حمل و نقل همانند یک چشم انداز عمل می‌کند و مسیری برای رسیدن به هدف است.
تذروی خاطرنشان کرد: انتظار بنده و تمام مردم شهر شیراز از معاونت حمل و نقل و مشاورین این است که تمام موارد عنوان شده و مطرح شده در این کمیسیون دسته بندی شود.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: تمام موارد اهداف دوره ششم شورای اسلامی شهر شیراز که از جمله: توسعه پایدار حمل و نقل، هوای پاک، دسترسی به اهداف هوشمند ترافیک، افزایش مطلوبیت و تمایل استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، چابک سازی سیستم حمل و نقل، عدالت محوری و ارائه خدمات، برنامه‌های مدیریت ترافیک فرهنگ سازی ترافیک است که تمام این موارد در راستای رویکرد ۷۲ گانه شورای اسلامی شهر شیراز، ۲۱ تکلیف بودجه، ۱۱۳پروژه ستاره دار و طرح جامع حمل و نقل است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
154 کلیک ها  سه شنبه, 18 مرداد 1401 10:45
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا